Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

strata mocy i klopot z zapaleniem

04 Cze 2006 13:51 1644 15
  • Poziom 26  
    escort '92 1.8i 16V, 105KM
    mam problem poprostu moj samochod tak jakby stracil moc jak jade i dodaje gazu to nimy idzie ale nie tak jak kiedys, tylko slychac takie jakby "buuuu" i powowoli sie buja, tak soamo jest na benzynie i na gazie, dodatkowo dzis jechalem ok 10km i pozniej auto wylaczylem na 10min i jak wrocilem to nie chcial zapalic wogole nie bylo slychac pompy paliwa i przekaznika, po chciwli jednak zapalil, co o tym sadzicie moze szkrzynka lub przekaznik pomopy, a zmoca mozw wina katalizatora co sie stanie jakbym katalizator wyrzucil
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 28  
    To mogą być jakieś przerwy albo spadki napięcia w zasilaniu komputera.Stacyjka, alarm lub immo. (jeśli jest)czujnik uderzeniowy,itp.Można podłączyć na wyjście przekaźnika głównego kontrolkę i obserwować w czasie jazdy czy nie przygasa.
  • Poziom 26  
    Tomek665 napisał:
    To mogą być jakieś przerwy albo spadki napięcia w zasilaniu komputera.Stacyjka, alarm lub immo. (jeśli jest)czujnik uderzeniowy,itp.Można podłączyć na wyjście przekaźnika głównego kontrolkę i obserwować w czasie jazdy czy nie przygasa.
    czy to moze miec wplyw na strate mocy i gdzie najlepiej sie podpiac kontrolka, imobilajzera i alarmu nie ma jest tylko wylacznik uderzenowy
  • Pomocny post
    Poziom 2  
    jeśli masz sonde lambda przed katalizatorem to spokojnie możesz go już wyciąć z tym rocznikiem to i tak już niewiele z niego zostało ja tak zrobiłem w swojej furze i calkiem lepiej jeżdzi tylko lepiej rozetnij stary i wpuść tam tzw przelotówkę bo możesz mieć potem problemy na przeglądach (jak masz wbity w dowód katalizator) odnośnie spodku mocy to miałem problem z jednym zaworem (zawiesił się) i auto tak jak mówisz buczało ale za bardzo nie chciało jechać dopiero po wciśnieciu pedału gazu do spodu zaczynało ciągnać!!
  • Poziom 17  
    warto spróbowac tym katalizatorem
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 26  
    majer. napisał:
    jeśli masz sonde lambda przed katalizatorem to spokojnie możesz go już wyciąć z tym rocznikiem to i tak już niewiele z niego zostało ja tak zrobiłem w swojej furze i calkiem lepiej jeżdzi tylko lepiej rozetnij stary i wpuść tam tzw przelotówkę bo możesz mieć potem problemy na przeglądach (jak masz wbity w dowód katalizator) odnośnie spodku mocy to miałem problem z jednym zaworem (zawiesił się) i auto tak jak mówisz buczało ale za bardzo nie chciało jechać dopiero po wciśnieciu pedału gazu do spodu zaczynało ciągnać!!
    tyle ze mie wlasnie jak wcisne pedal to zaczyna buczec i nie chce isc tak do 3000 obrotow jet w miare ok ale po wyzej jak ma isc to jest kicha
  • Poziom 2  
    sprawdz sobie uszcelkę pod kolektorem ssącym, lub przewód prowadzący od kolektora ssącego do serwa - ja miałem pęknięty (hamulec był) lecz silnik ciągnął lewe powietrze i za bardzo nie chciało jeżdzić z tym, że nierówno chodziło na wolnych obrotach.
  • Poziom 26  
    przemo.79 napisał:
    sprawdz sobie uszcelkę pod kolektorem ssącym, lub przewód prowadzący od kolektora ssącego do serwa - ja miałem pęknięty (hamulec był) lecz silnik ciągnął lewe powietrze i za bardzo nie chciało jeżdzić z tym, że nierówno chodziło na wolnych obrotach.

    napewno sprawdze chociaz przypuszczam ze to chyba nie to bo u mnie oborty chodza elegancko
  • Poziom 26  
    witam
    zauwarzylem tez ze pare razy nie ma reguly podczas jazdu i np po dojechaniu do skrzyzowania lub jakiegos postoju obroty spadaja mocno w dol tak ok 400 obrotow czy moze sie wam cos nasuwa
  • Poziom 18  
    Witam

    Duża szansa na walnięty TPS. Wyczyść na początek styki .
    Katalizator prawdopodobny. Skrzynka bepzieczników prawdopodobna, spróbuj ją przelutować i bedzisz miał pewność. Eliminuj stopniowo

    pozdrawiam
  • Poziom 26  
    kangurek123 napisał:
    Witam

    Duża szansa na walnięty TPS. Wyczyść na początek styki .
    Katalizator prawdopodobny. Skrzynka bepzieczników prawdopodobna, spróbuj ją przelutować i bedzisz miał pewność. Eliminuj stopniowo

    pozdrawiam

    Co to jest TPS
  • Poziom 18  
    czujnik położenia przepustnicy
  • Poziom 16  
    wyczysc rowniez silnik krokowy
  • Poziom 26  
    kangurek123 napisał:
    czujnik położenia przepustnicy

    czy zwykle sprawdzenie miernikiem wedlug ksiazki powinno pomoc zdiagnozowac ten czujnik czy musze jakos w inny sposob
  • Poziom 26  
    fido napisał:
    kangurek123 napisał:
    czujnik położenia przepustnicy

    czy zwykle sprawdzenie miernikiem wedlug ksiazki powinno pomoc zdiagnozowac ten czujnik czy musze jakos w inny sposob

    panowie wlasnie sprawdzilem czyjnik polozenia przepustnicy na wtyczce od komputera na wyciagnietej z komputera na stykach 46 i 47 jest od 0.8kohm do 3.5kohm jak pedal gazy do oporu czy to jest wlasciwe bo w ksiazcze jest inaczej

    Dodano po 1 [godziny] 56 [minuty]:

    fido napisał:
    fido napisał:
    kangurek123 napisał:
    czujnik położenia przepustnicy

    czy zwykle sprawdzenie miernikiem wedlug ksiazki powinno pomoc zdiagnozowac ten czujnik czy musze jakos w inny sposob

    panowie wlasnie sprawdzilem czyjnik polozenia przepustnicy na wtyczce od komputera na wyciagnietej z komputera na stykach 46 i 47 jest od 0.8kohm do 3.5kohm jak pedal gazy do oporu czy to jest wlasciwe bo w ksiazcze jest inaczej

    panowie po podlaczeniu wtyczki do komputera i do czujnika opornosc wynosi ok 0,7kohm i rosnie tak ok 1,1kohm i pozniej spada tak ok 0,8kohm
  • Poziom 26  
    teamt uwazam za zamkniety, przyczyna straty mocy byl zapchany katalizator po usunieciu katalizatora jest o niebo lepiej autko idzie jak zloto, czyjnik przepustnicy zostal sprawdzony przez elektryka i jest ok, sprawdzony zostal nie opornosciowo tylko napieciowo podawal ok od 0V do 4,8V