Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik Adamsa - sprawność większa niż 100%?

Misian@ 24 Cze 2009 22:27 193628 880
  • #271 24 Cze 2009 22:27
    MaciekWroclaw
    Użytkownik obserwowany

Oceniasz ludzi po zawodzie? To widze ze masz pojecie o ludziach, oceniajac ich po zawodzie. Moze jestem czarny i co wtedy? Czy wtedy moze bede 100 lat za panem jta? Jestem mechanikiem maszyn i urzadzen przemyslowych jesli tak chcesz wiedziec, jeszcze jakies pytania?

Dodano po 3 [minuty]:

Leonow32 moze ty jestes jednym z wielu (wiecznych studentow) u pana jta, wtedy bede rozumial twoja postawe, i wcale nie bede sie gniewal. Usiluje wam wbic do glowy ze takie forum jest poto aby komus pomoc powtarzam POMOC pozytywnie a nie NEGATYWNIE KRYTYKOWAC bez wzgledu jaki to jest temat.

• #272 25 Cze 2009 00:12
    marek_Łódź
    Poziom 36  

Wątek staje się mocno off-topowy (niemerytoryczny) i powoli dojrzewa do tego, co nie tak dawno zrobiłem z wątkiem "perpetum mobile", w którym moderator podzielił moją opinię i jednym ruchem usunął dwie strony wątku.

A swoją drogą to dziwię się ludziom, którzy piszą posty, wiedząc że mają one sporą szansę na wylądowanie w koszu. Szkoda wysiłku, kosza nikt nie czyta.

• #273 25 Cze 2009 06:01
    MaciekWroclaw
    Użytkownik obserwowany

Zgadza sie ja tylko zwrocilem uwage w jakim celu byl otwarty ten temat i czego oczekuje pytajacy w pierwszym poscie i jak zwykle zaczela sie dyskusja, aby to zakonczyc proponuje otworzyc nowy temat: Czy silniki magnetyczne istnieja?

Dodano po 8 [minuty]:

Juz to zrobilem, otworzylem nowy temat czy silnik Adamsa itp. dziala? Wieczni studenci i profesorowie moga tam dzielic swoje akademickie madrosci i tym samym nie zaklocac pracy konstruktorom amatorom.

• #275 25 Cze 2009 09:20
    _jta_
    Specjalista elektronik