Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

wzmacniacz i subwoofer do słuch. muzyki i na zawody

05 Jun 2006 13:28 1698 17
  • Level 12  
    witam,jestem jeszcze zielony w tematach związanych z car audio, chciałbym al wyposażyc swoje auto,( chodze jeszcze do szkoły więc wiele kasy na to powświęcić nie moge...) chodzi mi jedynie o wzmacniacz i subwoofer(a) .
    Muzyke jaka słucham to zazwyczaj techno, z sprzętem ma być do słuchania muzyki ,ale chciałbym również od czasu do czasu wystartować na zawodach (nie koniecznie mistrzostwa polski...) . Jako wzmacniacz myślałem nad boschmannem 990ATX, (chyba ,że cos innego do 600zł zaproponujecie)
    Jako subwoofer myślałem o tym by zamontować dwa 30cm głośniki... i tu problem , nie mam pojecia jakie. Z waszych wypowiedzi wynika ,że pioneery 306 ,do techna odpadają...jakie byscie mi zaproponowali głosniki, nadające się do słuchania techno, a zarazem do wystartowania na DBDRAG-U, a zarazem jaki wzmacniacz by do nich pasował. Aha na głośniki moge zainwestować ok 600zł...
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    Level 17  
    no ja bym ci zaproponował dwa głosniki LANZAR MAX 12, idealne do muzyki typu techno a do tego wzmacniacz boschmann 990 ATX ,na zawody potrzebowałbys ok. 140dB ,jednak nie wiem czy ten sprzęt byłby w stanie takiego ciśnienia wytworzyć...zobaczmy co koledzy mają na ten temat do powiedzenia.
  • Level 24  
    Hmm...
    Napisz jaka gotowke mozesz przeznaczyc na glosniki albo ogolnie na calosc.
    Tak jak pisze mivoc 2xlanzar 12 moze byc:) do techna sie nada:)
    Jak nie masz az tyle gotowki to 2xstx 30/300/4ap.
    Mozna by sie pokusic o bsw 15".
  • Level 12  
    600zł na głosniki i 600zł na wzmacniacza... są jeszcze jakies podpowiedzi?