Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 -ciśnienie oleju

05 Cze 2006 20:42 4908 3
  • Poziom 14  
    Kupiłem Passata B5 1.9TDi 1998r - lampka ciśnienia oleju gaśnie po paru sekundach mimo nie uruchamiania silnika,sprawdziłem czujnik tak jak to sie zawsze robiło czyli czy bez ciśnienia ma połączenie z masą ale nie miał ,spanikowałem i kupiłem nowy czujnik okazało się że to samo.

    Teraz mam takie pytania do szanownego grona .
    1) Na jakiej zasadzie działa taki czujnik i jak go sprawdzić.
    2) Miałem założony czujnik szary 0,75-1,05 bara czy taki ma być.
    3) Ile powinno być czujników ,znajomy twierdzi że dwa ,jeden na filtrze a drugi w głowicy.
    4) Dlaczego po odpaleniu silnika i odłączenia przewodu od czujnika nie zapala sie lampka kontrolna.
  • Poziom 31  
    1. czujnik zwiera do masy albo rozwiera w starych vw byly 4 rodzaje oznaczone odpowiednimi kolorami
    2. nie wiem czy taki ma byc ale moge powiedziec jedno patrz na kolor ma byc taki jak poprzedni
    3. czujnikow powinno byc min 2
    4. a) lampka w liczniku moze byc podlaczona pod inna
    b) sprawdzasz nie ten czujnik
    Aha co do zwierania do masy i rozwierania to jest opcja przy jedno przewodowym czujniku
  • Poziom 19  
    to ze gasnie to normalka. o zapaleniu kontrolki decyduje najprawdopodobniej komputer.
  • Poziom 14  
    Przewertowałem internet i trochę w miarę czasu autko !
    Czujnik przy pojawieniu się ciśnienia zwiera do masy a za świecenie lampki odpowiada sterownik w desce rozdzielczej .
    W moim przypadku chyba walnięty jest ten sterownik a sprawdziłem to tak ,kupiłem drugi nowy czujnik podłączyłem do niego odpięty przewód ze starego czujnika i zmasowałem obudowę czujnika symulując na nim brak ciśnienia ,po odpaleniu auta lampka sie nie zapala.

    Teraz mam pytanie czy można naprawić taki sterownik czy trzeba szukać całej deski.