Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterowanie centralnego zamka z pilota VW POLO 6N2

teodo_r 06 Cze 2006 23:07 21553 10
  • #1 06 Cze 2006 23:07
    teodo_r
    Poziom 11  

    Jestem posiadaczem VW POLO 6N2, mam w nim zainstalowany centealny zamek otwierany z kluczyka. Zakupiłem na allegro sterownik do sterowania z pilota zamka i ..... własnie! Nic jedynie kierunkowsakzy udało mi sie podpiąć a sterowania nie!!!. Dostałem dokładną instrukcje od gościa z allegro, niby wszystko jest opisane ale nie zgadzaja sie kolory przewodów. Dostałem się do całej wiązki które biegną pod tapicerka, pod klamką do otwierania klapy silnika. Zaryglowałem zamek i zgodnie z instrukcją podałem PLUS nakłówając kazdy z przewodów w wiązce. W instrukcji było napisane że trafiając odpowiedni przewód od sterowania zamki powinny sie otworzyć bądź zamknąć a tu nietety nic cisza nie dzila. Już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości, po plusie nawet podałem minus czyli odwrociłem sytuacje i tez nie dziala! Najgorsze to to że możliwe że centralny nie jest oryginalny . Sterownik centralnego jaki mi przesłał gośc z allegro jest przeznaczony do pneumatycznego, byłem święcie przekonany że taki jest! Niewiem jak rozpoznać jaki to rodzaj centralnego czy pneumatyczny czy elektryczny, może w tym tkwi problem. A może ktoś wie pod jaki kolor przewodów w wiązce to podpiąc?
    Może ktoś pomożePozdrao...

    0 10
  • Metal Work Pneumatic
  • #2 07 Cze 2006 07:18
    diag
    Spec od samochodów

    Daj zarobić dobremu warszatowi, ty sam wiecej zepsujesz niz zyskasz.

    2
  • Metal Work Pneumatic
  • #3 07 Cze 2006 09:19
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    jeżeli oryginalny zamek pneumatyczny ,to sterowanie dwoma plusami czerwono-niebieski zamknij i czerwono-zielony otwórz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy,przy sprawdzaniu zblokuj zamek,jeżeli zamek dokładany to na 99% sterowanie dwoma masami na przewodach brązowy zamknij i biały otwórz,możesz też podłapać przy wejściu do kabiny albo znależć moduł i zrobić to tam,jeżeli masz zamek oryginalny to do drzwi wchodzą plastikowe rurki pneumatyki a w bagazniku w boczku masz pompę,jeżeli ta rada ci nie pomoże,to faktycznie pojedz do kogoś kto to robi na codzień.

    1
  • #4 07 Cze 2006 09:22
    leszek sam
    Poziom 13  

    Różnica między elektrycznym zamkiem , a pneumatycznym jest taka ,że do pneumatycznego idą cienkie rurki i ma pompkę ,która pompuje powietrze.Do elektrycznych zamków idą tylko przewody elektryczne.

    0
  • #6 07 Cze 2006 09:57
    grzestv
    Poziom 28  

    orginalny zamek to:
    biały z żółtym-zamknij
    biały z zielonym-otwarty
    sterowanie tak jak pisał norbert.s. -plusem
    to jest polo po 2000 roku

    4
  • #8 07 Cze 2006 10:30
    teodo_r
    Poziom 11  

    ok Dzięki wiekie dzis sprawdze
    Pozdrawaiam

    0
  • #9 07 Cze 2006 21:54
    teodo_r
    Poziom 11  

    Witam.
    Okazało sie, ze centealny zamek był dokładany i jest elektryczny a nie hydrauliczny i jest sterowany oczywiscie masą, dzieki za zainteresowanie i za pomoc oczywiscie
    pozdrawiam

    1
  • #10 08 Cze 2006 00:03
    TomPi
    Poziom 20  

    Ja tylko podpowiem - szukając właściwych przewodów - plus lub mase najlepiej podawać przez żarówkę np. 1.2W

    0
  • #11 29 Lis 2010 14:48
    czarnuch1982
    Poziom 11  

    a ja tak zapytam troszeczkę z innej beczki: jaki zestaw kupić żeby zrobić centralny zamek w polo z 2000roku, 6n2 ?

    Nie ma fabrycznie centralnego zamka i chcę zainstalować, ale nie wiem jaki zestaw kupić - czy wystarczy taki uniwersalny np z allegro z siłownikami czy jakiś bardziej skomplikowany i droższy.

    Jakie tam mogą być zamki: elektryczne czy pneumatyczne ?

    1
  Szukaj w 5mln produktów