Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 124 sil.250D 1990r. nie gaśnie

08 Cze 2006 18:57 2706 8
  • Poziom 20  
    Witam mam problem kolega ma merola i nie moze gasic pojazdu wyłącza stacyjke i nic. w samochodzie zlokalizowalem wylaczanie reczne ipompke podcisnieniowa ktora powinna rozlaczac zaplon. jednak cisnienie jest za male tak uwazambo niema wystarczającej sily aby rozlaczyc zaplon . i jeszcze jedno nie powinna sie opuszczac ta galeczka od rozlaczania samochodu podczas przelacza\onej stacyjki na power bo delikatnie opada .9tak jak sztycznie chcialem zgasic ustami prosze o pomoc
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 14  
    Nie wiem jak merwinie ale na pompie wtryskowej jest elektrozawór który czasami się uszkadza sprawdź to czy dostaje napięcie po wyłączeniu zapłonu jak nie to napewno on.
  • Poziom 20  
    nie mam pojazdu przed soba ale umieszczony jest gdzies na pompie elektrozawor , i jezeli jest on uszkodzony to sie nie wylaczy bo nie odcina doplywu paliwa i nie gasnie
  • MetalworkMetalwork
  • Spec od Mercedesów
    pawcio, sam sobie odpowiadasz?
    Tam nie ma żadnych elektorozaworów. Wszystko odbywa się pneumatycznie. Jeżeli jest elektrozawór, to jest poza pompą i ktoś go dołożył jako odcięcie do alarmu, lub jest powiązany z fabrycznym immobilizerem.
  • Poziom 11  
    oczywiscie tego mercedesa wyłancza się wykożystójac podcisnienie z wako pompy ,(wspomaganie chamólcow) zawór mechaniczny jest w stacyjce , nalezy sprawdzic droznosc przewodów
    i czy działa wako
    pozdrawiam!
  • Spec od Mercedesów
    duzabrzoza napisał:
    wykożystójac, chamólcow


    Ja pierniczę - mocny tekst! :D:D
  • Poziom 18  
    Gerri w tych rocznikach nie było fabrycznego immo...
  • Poziom 20  
    tez tak sadzilem ze pneumatyczne ale cisnienie z z serwo jest slabe aby moglo zaciagnac te galke do wylącznia
  • Spec od Mercedesów
    andrzej1982 napisał:
    Gerri w tych rocznikach nie było fabrycznego immo...


    No właśnie! Co ja za pierdoły wypisuję!:D
    (rocznik mi się w oczy nie rzucił...)

    Jeżeli będzie słabe podciśnienie z vacuum pompy, to będzie twardy hamulec. Najprawdopodobniej uszkodzony jest ten membranowy siłowniczek na pompie wtryskowej - ale stuprocentową diagnozę najlepiej przeprowadzić korzystając z manometru podciśnieniowego. W zasadzie jeżeli siłownik jest sprawny, to zassanie powietrza ustami z dołączonego do pompy wtryskowej przewodu powinno opuścić dźwignię STOP i zgasić motor. Przy uszkodzonej membranie zazwyczaj jest to niemożliwe.