Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford Eskort 1,6 16v z UK: problemy przy przerabianiu

loopeez 10 Jun 2006 23:31 1848 5
  • #1
    loopeez
    Level 2  
    Witam wszystkich
    Od 2 tygodni mecze sie i szukam jak do tej pory bez rezultatow problemu jaki mnie dotknal
    Przegladajac wszystkie mozliwe fora znalazlem sie tutaj

    Jakis miesiac temu moze lepiej sprowadzilem sobie samochod z UK
    Ford escort cabrio 1,6 16v pelny elektryk(tz. szyby,dach,lusterka,ogrzewanie przedniej szyby,immobilaiser,alarm fabryczny forda, oraz dokladany alarm przez inna firmie) samochodem przyjechalem o wlasnych silach
    ale jak by moglo byc inaczej jako ze sie juz nie wybieram nigdzie za granice postanowilem sobie go przerobic.
    Wiadomo co za tym idzie przezucenie wszystkiego z jednej strony na druga
    lacznie z elektryka i praktycznie wszystkimi wiazkami
    po rozlaczeniu porozcinaniu i wkoncu wpasowaniu wszytkich elementow blacharskich przyszla pora na podlaczenie elektryki
    w pierwszej chwili doznalem malego szoku ale wraz z rozplatywaniem poplatanej pajeczyny zaczelo mi to wszystko pasowa, wiadomo ze niektore przewody wymagaly przedluzenia(jak sie dowiedzialem od elektrykow przekroje kabli nie maja znaczenia). Po podlaczeniu wszystkich kostek przysla pora na skrzynke bezpiecznikow ktora jeszcze nie zastepowalem europejskim zamiennikiem tylko obrucilem o 180 stopni tak ze teraz to co na gorze znalazlo sie u mnie na dole(anglicy prawie wszystko zrobili w lustrzanym odbiciu) i pozostalo jeszcze komputer i akumlator.
    I moj problem rozpoczyna sie w tym miejscu a mianowicie
    dioda immobilaisera swieci mi 20s
    na pompe paliwa nie jest dostarczany prąd
    nie ma iskry choc prad na cewke dochodzi
    Co za tym idzie rozrusznik kreci ale bez wiekszych efektow

    Poza tymi szczegolami wszystko w pozadku.
    Alarm dokladany nie ma nic wspolnego z wyzej wymienionymi usterkami juz sprawdzone.

    Czy jest ktos kto mogl by mi pomoc uruchomic samochod ewentualnie przyjechac i pogrzebac w elektryce(elektronice) mojego eskorta
    Z gory dzieki za wszelkie info
  • #2
    lgy1
    Level 21  
    Czy tam aby napewno jest immobilaizer ,częstą usterką w fordach jest skrzynka bezpiecznikowa a pozatym użyj funkcji szukaj znajdziesz ze 156 tematów o fordzie 1,6 16v Powodzenia.
  • #3
    loopeez
    Level 2  
    lgy1 wrote:
    Czy tam aby napewno jest immobilaizer ,częstą usterką w fordach jest skrzynka bezpiecznikowa a pozatym użyj funkcji szukaj znajdziesz ze 156 tematów o fordzie 1,6 16v Powodzenia.

    Zgadza sie moze i jest czesta tylko ze nie tym razem
    odnosnie imma to hmmmm.... proponuje lepiej sie dowiedziec na temat fordow a nie krytykowac
    Od opcji szukaj rozpoczolem ale nic pokrewnego podobnego nie znalazlem
  • #4
    lgy1
    Level 21  
    Wyluzuj ,jak przekładałes kierownice to musiałeś przedłużyc kabelek od immo może tam jest usterka albo kabelek jest za długi i sygnał do centralki jest słaby ,czasem nawet sposób ułożenia przewodu ma wpływ na pracę immo,sprawdz cewkę anteny może jest lużna i takie inne rzeczy jesli się nie pomyliłeś w okablowaniu to tam bym szukał usterki, zasilanie sterownika immo , gdzieś miałem schematy do forda ale chyba w warsztacie wiec dopiero w poniedziałek ,przekładałem już wauxhalla na opla vectrę ale nie było żadnych problemów ,ale robiłem to spokojnie i dwa razy sprawdzałem to też była wersja full.
    Pozdrawiam.
  • #5
    loopeez
    Level 2  
    lgy1 wrote:
    Wyluzuj ,jak przekładałes kierownice to musiałeś przedłużyc kabelek od immo może tam jest usterka albo kabelek jest za długi i sygnał do centralki jest słaby ,czasem nawet sposób ułożenia przewodu ma wpływ na pracę immo,sprawdz cewkę anteny może jest lużna i takie inne rzeczy jesli się nie pomyliłeś w okablowaniu to tam bym szukał usterki, zasilanie sterownika immo , gdzieś miałem schematy do forda ale chyba w warsztacie wiec dopiero w poniedziałek ,przekładałem już wauxhalla na opla vectrę ale nie było żadnych problemów ,ale robiłem to spokojnie i dwa razy sprawdzałem to też była wersja full.
    Pozdrawiam.

    spoko dzieki za info jak bys znalazl te schematy byl bym wdzieczny
    pozdro
  • #6
    loopeez
    Level 2  
    Tak na marginesie moze znalazl by sie jakis elektronik ktory mogl by mi w to wszystko zerknac sprawdzic co ewentualnie zle zrobilem
    kom 501369082