Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyj±tek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak pod¶wietlania sterowania Climatronic w VW GOLF IV

12 Cze 2006 19:15 7710 8
  • Poziom 13  
    Witam!
    Problem jest nastepujacy: nie dziala podswietlanie wyswietlacza i przycisków panelu Climatronica w Golfie IV. Wszystkie guziki działaj±(steruj± ciepło-zimno,wiatrak,itd.). Nie chodzi tylko pod¶wietlanie i nie ma wskazania temperatury na wy¶wietlaczu.
    Ktokolwiek wie na ten temat cokolwiek proszony jest o pomoc:)
  • Poziom 10  
    Trzeba sprawdzić na małej ,czarnej ,12-pinowej kostce z tyłu panela czy jest zasilanie +12V po wł±czeniu ¶wiateł (pin nr5,kolor szaro-niebieski).
    Czujnik temperatury też jest wpiety w tej kostce 12-pinowej (pin 8-br±zowo-żółty, pin 12 br±zowo-biały(masa))
  • Poziom 16  
    Proponuje wykrecic panel i wymienic przepalona zarowke(-ki). Zarowki maja to do siebie ze lubia sie przepalac. Pozdrawiam

    Posted from a mobile
  • Poziom 13  
    Sprawdzilem i na 12 brak masy!!
    Na 5 pinie jest 12V ze swiatel,a na 8 co powinno byc?
    Gdzie szukac masy?

    Dodano po 2 [godziny] 27 [minuty]:

    Podł±czyłem cało¶ć w Octavii i też nie pod¶wietla. Zachowuje się podobnie...i po uruchomieniu auta mruga wy¶wietlacz!!
  • Poziom 13  
    Kto¶...co¶??
  • Poziom 17  
    jak mruga znaczy że masz pusty obieg czynnika, żarówek nie szukaj, sprawdz obecno¶ć zewnętrznego czujnika temp za lewym halogenem,skoro napięcie się pojawia sprawdz obecno¶ć masy na br±zowym
  • Poziom 13  
    Byłem w warsztacie i sprawdzili mi cisnienie w ukladzie klimatyzacji- jest OK! Czujnik temperatury zewnetrznej spod lewego halogena wypiety i teraz pytanie: Jak go sprawdzic-ma ktos moze wykres z charakterystyka rezystancyjna?
    No i ten brak masy na pinie dwunastym czarnej kostki...

    Na ten moment wiem, że panel Klimatornica nie jest od tego auta- był podmieniony z innego auta i nawet nie wiem czy z Golfa,czy może innego VW albo i jakiej¶ Skody.
    Wiem, że Vagiem jest to do sprawdzenia i zaprogramowania...tylko jak?
    Która komórka i jaki wpis?
    Natomiast czujnik dalej leży na stole i czeka na diagnozę:(
  • Poziom 13  
    Witam!
    Po podpieciu pod kompa i uzyciu Vag-a:
    01296
    01188
    01296
    01299
    01336 data bus for comfort system
    49-00 no comunication
    I co dalej??
  • Poziom 13  
    Mam drugi panel sterowania klim± i to samo,wiec wina lezy raczej gdzies po drodze.
    Ktos cos??