Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio 5L8T-18C815-EC (z USA): jak przestroić na skok 0.1MHz?

14 Cze 2006 14:45 3346 11
  • Poziom 10  
    Mam radyjko 5L8T-18C815-EC zamontowane w fordzie ESCAPE. Czy może ktoś wie jak je przestroić na skok 0.1MHz.
  • Poziom 12  
    Jaki w tym radiu układ pracuje w pętli PLL (preskaler) ?
    Jaki to radio ma zakres częstotliwości na FM i jaką ma częstotliwość pośrednią? Nie znam dokładnie standardu w jakim pracuje FM w USA.
    Preskaler może nie mieć takiej opcji. Ponadto procesor jeśli nie posiada opcji serwisowych i w oprogramowaniu nie przewidziano takiej możliwości to nic nie można zrobić. Na marginesie, po co komu tak precyzyjne strojenie ? Nowe dobre radio zgodne ze standardem nadawania będzie lepszym rozwiązaniem.
  • Moderator Radia Samochodowe
    Akurat nie znam tego radia i nie pomogę w temacie , ale tak informacyjnie do poprzednika po pierwsze standartowe radio może nie pasować wymiarami w oryginalne miejsce a po drugie w USA jest ten sam zakres co u nas ale skok co 0,2MHz i wielu stacji nie złapie
  • Spec od car audio
    Fotka przodu oraz fotka okolic procesora z góry lub dołu powinna się przydać. Kolega k-rz proszę nie wypowiadać się na temat syntezy jeżeli nie wie co jest grane (chodzi o krok strojenia - u nas jest potrzeba co 100kHz w USA jest standardem co 200kHz).
  • Poziom 12  
    Jeśli chodzi o orientację w tym co piszę to sam napisałem program sterujący głowicą z Sony! O dziwo gra i stroi z krokiem 50kHz. Pomyliłem jedynie jednostki (brudne okulary !!!) i sądziłem że chodzi 0.1 kHz. Resztę podtrzymuję !
  • Poziom 10  
    djlj24 napisał:
    Fotka przodu oraz fotka okolic procesora z góry lub dołu powinna się przydać. Kolega k-rz proszę nie wypowiadać się na temat syntezy jeżeli nie wie co jest grane (chodzi o krok strojenia - u nas jest potrzeba co 100kHz w USA jest standardem co 200kHz).

    Rzeczywście fotka by się przydała. Postaram się ją zamieścić.
  • Poziom 10  
    bgo70 napisał:
    djlj24 napisał:
    Fotka przodu oraz fotka okolic procesora z góry lub dołu powinna się przydać. Kolega k-rz proszę nie wypowiadać się na temat syntezy jeżeli nie wie co jest grane (chodzi o krok strojenia - u nas jest potrzeba co 100kHz w USA jest standardem co 200kHz).

    Rzeczywście fotka by się przydała. Postaram się ją zamieścić.

    Oto fotkiRadio 5L8T-18C815-EC (z USA): jak przestroić na skok 0.1MHz?
    Radio 5L8T-18C815-EC (z USA): jak przestroić na skok 0.1MHz?
    Radio 5L8T-18C815-EC (z USA): jak przestroić na skok 0.1MHz?
  • Pomocny post
    Spec od car audio
    Jedyne czym można pokombinować to JC610 i JC611 ale znając życie jedno włączy zegarek a drugie syntezę japońską. Marne szanse na EU, no chyba że jest coś jeszcze od spodu płyty.
  • Poziom 10  
    djlj24 napisał:
    Jedyne czym można pokombinować to JC610 i JC611 ale znając życie jedno włączy zegarek a drugie syntezę japońską. Marne szanse na EU, no chyba że jest coś jeszcze od spodu płyty.

    No od spodu to chyba nic niema.Radio 5L8T-18C815-EC (z USA): jak przestroić na skok 0.1MHz?
  • Poziom 10  
    djlj24 napisał:
    Jedyne czym można pokombinować to JC610 i JC611 ale znając życie jedno włączy zegarek a drugie syntezę japońską. Marne szanse na EU, no chyba że jest coś jeszcze od spodu płyty.

    Zworka JC611 pomogła. Radyjko przestraja co 0,1MHz. Tylko zamieniły się funkcje pokręteł tzn. prawe ma funkcje lewego a lewe prawego ale to nie ma większego znaczenia. Dzięki serdeczne djlj24. Temat uważam za zamknięty.
  • Poziom 1  
    Witam mam podobny problem co kolega, moje radio w Fordzie Escape ma oznaczenie 1C3F-18C815-AB,Radyjko przestraja co 0,2MHz w nieparzystych końcówkach czyli 106,9 jest ale 107,0 nie-może jakaś pomoc?
  • Poziom 10  
    AParker napisał:
    Witam mam podobny problem co kolega, moje radio w Fordzie Escape ma oznaczenie 1C3F-18C815-AB,Radyjko przestraja co 0,2MHz w nieparzystych końcówkach czyli 106,9 jest ale 107,0 nie-może jakaś pomoc?

    No tak jak w poscie wyżej. Trzeba wlutować zworkę JC611.