Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zadanie poprawkowe - prosba o pomoc.

14 Cze 2006 16:20 5543 30
  • Poziom 10  
    Witam,
    Jestem studentem, obecnie 1 roku informatyki. Do soboty muszę oddać rozwiązane zadania poprawkowe, aby zaliczyć ćwiczenia z przedmiotu o bombowej nazwie: "Elektronika dla informatyków".

Przyznaje się bez bicia. Zignorowałem trochę ten przedmiot i teraz mam nie mały problem. Jestem na tyle zdesperowany, że postanowiłem napisać tutaj, prośbę o pomoc.

Zadanka są następujące: http://acn.waw.pl/lukaszge/zadania.doc .

Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Przykładowe zadanka tego typu, rady jak do tego się zabrać. Moja wiedza z tego przedmiotu jest zerowa. Może komuś by się chciało zrobić te zadania?
    Podejrzewam że te zadanka nie są za trudne (dla kogoś kto się na tym zna)

Bardzo ale to bardzo proszę o pomoc!

Pozdrawiam serdecznie.

Treść zadań:
    Zadanie 1.
    Dany jest układ jak na poniższym rysunku.
    R1=100W, R2=200W, R3=300W, R4=(145)W, R5=(190)W, R6=(145)W, E1=10V, E2=20V, E3=30V, E4=(19)V (N – numer studenta na załączonej liście grupy w pliku „Oceny Ćwiczenia Zaoczni”).

Zadanie 2a (dla studentów o nieparzystym numerze N na liście)
    Dany jest układ jak na poniższym rysunku. R=[88]W; C=[4]F; L=[2]H; E=10sin(1000t)V;
    Oblicz impedancję widzianą z zacisków źródła napięcia E (ZE=?), prąd I=? oraz spadki napięć na poszczególnych elementach: UR=?, UL=?, UC=?. Narysuj wykresy wskazowe dla prądu i napięć.

Zadanie 3a (dla studentów o nieparzystym numerze N na liście)
    Dany jest układ jak na poniższym rysunku. R=[38]W; C=[4]µF; L=[2H.
    Oblicz i narysuj wykresy:
    · logarytmicznej charakterystyki amplitudowo – częstotliwościowej;
    · logarytmicznej charakterystyki fazowo – częstotliwościowej;
    · charakterystyki amplitudowo – fazowej.