Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z napięciem w Lagunie

omanbik 16 Jun 2006 12:51 1305 7
  • #1
    omanbik
    Level 10  
    witam
    moj samochodzik to r laguna 95r monowtrysk instalka BRC II just
    jaka moze byc przyczyna ze sonda pokazuje napiece 1,5v wiem ze jest to spowodowane zbyt uboga mieszanka ale gdzie zezy przyczyna czy szukajac usterki restartowac kompa (tak mi zasugerowal gazownik)
    dodam ze smochod przy dodaniu gazu sie muli musze lekko na gaz nacisnac wtedy jest znosnie
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    #2
    quattro
    Level 14  
    masz żle ustawioną mieszankę
    zatarty silniczek krokowy wolnych obrotów lub uszkodzony.
  • Helpful post
    #3
    grzesiug
    Level 12  
    Mnie się wydaje że 1,5v na sondzie to za bogata mieszanka, objawy też na to wskazują.
    Pozdrawiam
  • #4
    ARASOBOLEK
    Level 15  
    W bardzo prosty sposób mozesz wykluczyć sonde jesli objawy te są na zimnym i ciepły silniku. Jeśli na zimnym silniku jest dobrze to coś z sondą jesli nie to zapewne krokowiec jak kolega wcześniej napisał. Może przeczyszczenie coś pomoże. I 1,5V to wg mnie bogata mieszanka


    Pozdrawiam
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #6
    Prezesjm
    Level 13  
    Nie wiem w jakim zakresie pracuje sonda w tym aucie ale u mnie (sonda 0-1V) było także napięcie 1,5V na odpiętej sondzie.Okazało się że było przebicie z grzałki sondy. Po wymianie sondy oczywiście wszystko wróciło do normy.
  • #7
    omanbik
    Level 10  
    witam ponownie
    dzieki za podpowiedz odnosnie zwarcia na grzalce ale jest jedno ale-gdy sonda nie jest nagrzana wskazuje napiecie 3V!!!!!
    czy jest mozliwe ze sprzedano mi sonde 5V???? jak to okreslic

    jesli chodzi o slinik krokowy czy mowimy o silniku benzynowym czy krokowce od gazu
    czy silnik krokowy benzynowy pracuje ciagle zarowno na wolnych obrotach i wysokich(jesli jezdze na gazie to jakie on ma zadanie w tym przypadku)

    dodam jeszcze restetowalem kompa i nic nie pomoglo samochod dalej kuleje...a i malo nie pali i to jest bol
  • Helpful post
    #8
    Kifer71
    Level 11  
    sondy boscha 5V mają cztery różnokolorowe przewody: żółty, czerwony, biały i czarny tego ostatniego nie jestem pewien, a sondy 1V dwa białe, szary i czarny to już na 100%, może być też że masz sondę trzyprzewodową to wtedy napewno jest 1V o ile mi wiadomo 5V nie występuje na 3 kablach