Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B4 klimatyzacja. W kabinie brak zimnego powietrza.

jochny 17 Cze 2006 00:24 4481 8
  • #1 17 Cze 2006 00:24
    jochny
    Poziom 14  

    Witam wszystkich na forum mam problem z moim passatem 1.9 tdi B4 jest to climatronic byłem z nim u fachowców od klimatyzacji została ona przez nich uszczelniona osuszona wyssali powietrze i napełnili odczynnikiem w odpowiedniej ilości obiaw jest taki sprężarka się załancza rurka robi się zimna a w kabinie brak zimnego powietrza nieprawidłowość jest taka do kabiny dochodzą dwie rurki jedna gruba od kompresora która powinna być zimna a nie jest a druga cienka od osuszacza ktura jest zimna aż się skrapla na niej woda a powinna być ciepła i fachowcy rozkładają ręce może ktoś miał taki przypadek i jest mi w stanie pomuc za co z góry dziękuje . Karzda wskazówka jest mile widziana .

    0 8
  • #2 17 Cze 2006 07:59
    maciek bogatynia
    Poziom 14  

    Witam ! kolega miał taki przypadek i zapchany był filtr osusacz klimy dlatego nie ma pełnego obiegu.

    0
  • #3 17 Cze 2006 11:51
    jochny
    Poziom 14  

    dzięki kolego Maciek Bogatynia w poniedziałek pojade na sprawdzenie napisze jaki był efekt

    0
  • #4 18 Cze 2006 14:10
    jacZek
    Poziom 14  

    WITAM
    Moim zdaniem skoro rurka jest zimna to powinno chłodzić.Sprawdż sterowanie klapami nawiewu.

    0
  • #6 18 Cze 2006 22:28
    SP7SEC
    Poziom 26  

    niedokońca jest tak jak mówicie bo z powodzeeniem może być zarośnięty parownik (takimi białymi grzybani) że ogranicza wymiane ciepła ,a po drugie to z powodzeniem może być uszkodzony zawór rozprężny i czynnik przechodzi przez nieszczelność prowadnicy zaworu i zawraca zpowrotem dając wrażenie że chłodzi a tu lipa . A tak na marginesie to coś marni CI fachowcy bo jeśli nie mogą naprawić tak prostej instalacji .stawiam na zanieczyszczona instalacje zacznij od filtra czynnika chłodzącego

    0
  • #7 19 Cze 2006 12:43
    skylark
    Poziom 25  

    Istotne jest w którym miejscu zaczyna się robić zimna cienka rurka.
    Jeśli w okolicy nakrętki na podszybiu to tak powinno być. W takim przypadku mamy do czynienia ze zbyt małą wydajnością.
    Po opróżnieniu układu rozkręcić to złącze i oczyścić lub wymienić dyszę dławiącą.

    Jesli chodzi o klapę jak również "zarośnięty" parownik....
    W takim przypadku oba przewody byłyby zimne... tutaj niestety nie.

    0
  • #8 19 Cze 2006 23:38
    jochny
    Poziom 14  

    Witam wszystkich serdecznie i dziękuje za tak liczne zainteresowanie moim problemem chcę wyjaśnić co dalej się dzieje z moim problemem co do zaworu rozprężnego to podmieniali na drugi i niema żadnych zmian dziś zamuwiłem ten nieszczęsny osuszacz zobacze jutro jak przyślą jaki będzie efekt po wymianie jeszcze raz dziękuje wszystkim za zainteresowanie .Będe informował na bieżąco o postępach jeśli jakieś będą.

    0
  • #9 23 Cze 2006 16:55
    jochny
    Poziom 14  

    Witam wszystkich serdecznie chcę zamknąć ten temat całą wine za to wszystko ponosił osuszacz a dokładnie zawór który jest w środku w osuszaczu który nie przepuszczał chłodziwa i z tąd ten efekt jaki miał miejsce jeszcze raz dziękuje wszystkim za zaangażowanie i pozdrawiam.

    0
  Szukaj w 5mln produktów