Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zasilanie maszyny do kawy z akumulatora lub baterii

otucha 20 Cze 2006 11:10 2478 29
  • #1 20 Cze 2006 11:10
    otucha
    Poziom 9  

czesc wszystkim,na poczatku juz mowie,ze jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o elektronike i temu pokrewne tematy.potrzebuje jedeynie odpowiedzina na 1 pytanie i bede za takowa bardzo wdzieczny:D :
    czy jest mozliwe zasilanie maszyny do kawy (takiej wiekszej jakie to teraz sa modne) za pomoca akumulatorow lub innego rodzaju baterii?wiem,ze pytanie dla wielu moze byc smieszne,ale wsrod moich znajomych nie ma niestety zadnych "elektronikow" i jestescie moja jedyna deska ratunku.jezeli jest to wogole mozliwe to w jaki sposob,jakich przerobek trzebaby bylo dokonac na maszynie do kawy zeby ja podlaczyc do baterii? z gory dzieki za odpowiedz!!!!

Moderowany przez LEM:

Trzy takie same tematy założone w trzech różnych działach forum scaliłem w jeden temat. Dlatego początek tak dziwnie wygląda.

0 29
  • #2 20 Cze 2006 11:12
    otucha
    Poziom 9  

czesc wszystkim,na poczatku juz mowie,ze jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o elektronike i temu pokrewne tematy.potrzebuje jedeynie odpowiedzina na 1 pytanie i bede za takowa bardzo wdzieczny:D :
    czy jest mozliwe zasilanie maszyny do kawy (takiej wiekszej jakie to teraz sa modne) za pomoca akumulatorow lub innego rodzaju baterii?wiem,ze pytanie dla wielu moze byc smieszne,ale wsrod moich znajomych nie ma niestety zadnych "elektronikow" i jestescie moja jedyna deska ratunku.jezeli jest to wogole mozliwe to w jaki sposob,jakich przerobek trzebaby bylo dokonac na maszynie do kawy zeby ja podlaczyc do baterii? z gory dzieki za odpowiedz!!!!

Moderowany przez LEM:

Ta wypowiedź rozpoczynala kolejny nowy temat przed scaleniem

0
  • #3 20 Cze 2006 11:13
    otucha
    Poziom 9  

Moderowany przez LEM: