Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pytanie o sklep ze sprzętem GSM

lary_zlw 23 Cze 2006 00:13 4921 15
  • #1 23 Cze 2006 00:13
    lary_zlw
    Poziom 17  

    Witam
    Czy ktoś kupował na www.techgsm.pl ?
    Jak wygląda u nich sprawa z pomocą techniczną dla klientów.

    Proszę o opinie na ten temat.

    Pozdrawiam!

  • #2 23 Cze 2006 02:09
    balar
    Poziom 16  

    moim zdaniem to leci na jednej bazie z multicomem !! Wiec all Ok ale ceny dosc wysokie!!!

  • #3 23 Cze 2006 02:25
    Robert B
    Poziom 43  

    Kupowałem u nich kable do boxów. Nie narzekam. W kontakcie telefonicznym również w porządku.

  • #4 23 Cze 2006 09:40
    Stokłosy
    Spec od GSM

    Ja bym polecil gsm-sklep.pl , sprzet ten sam w sprzedazy, nawet wiecej, ceny nizsze, po co przeplacac. Jezeli jestes uzytkownikiem SCDRII lub SagMastera to czeka Cie spora znizka na sklepie, od i tak niskich cen.
    Zreszta wejdz sam na strone i sprawdz. Sprawdzony sprzedawca - SagMasterTeam. Szeroki program pomocowy po sprzedazy - lacznie z dostepem do ich downloadu.

  • #5 23 Cze 2006 13:13
    lary_zlw
    Poziom 17  

    Może jeszcze ktoś się wypowie w tym temacie?

    Interesuje mnie czy mają sprawna i fachową pomoc dla klientów w momencie kiedy pojawia sie problemy ze sprzętem lub jego obsługą. Ja zwracam szczególną uwagę na takie rzeczy stąd to pytanie.

    Pozdrawiam!

  • #6 23 Cze 2006 13:33
    Stokłosy
    Spec od GSM

    Gsm-Sklep.pl
    Pomaga na tyle na ile jest mozliwa pomoc. Oczywiscie jezeli masz jakikolwiek problem ze sprzetem mozesz do nich odeslac, w celu sprawdzenia, badz naprawy - wymiany na nowe urzadzenie.

    W celu Pomocy po sprzedazy otworzyli wlasne forum, oferujace nie tylko wsparcie do sprzedawanych przez nich produktow, a takze dzial download - gdzie zamieszczaja najpotrzebniejsze pliki. . Download - mieszczacy tylko na dzis ok. 10 000 plikow - co tydzien dochodzi do downloadu ok. 1-2 gb nowego softu. Zawsze mozesz liczyc na pomoc po GG, zyczliwy kontakt telefoniczny. Opis na e-majl - rozwiazania Twojego problemu. Polecam przez telefon zalatwiac pilne problemy, sprawy.

    Czyli co z tego ze gdzies indziej kupisz nawet w tej samej cenie sprzet, tu dostaniesz dodatkowo dostep do downloadu. A takze fachowa pomoc.
    Download - nie wazne co i za ile kupisz, liczy sie zakup, moze to byc nawet najtanszy kabelek, a dostep sie przedłuza o 30 dni.

    Dlatego Warto !!!!

  • #7 23 Cze 2006 13:45
    leon.euro
    Spec od GSM

    Stokłosy napisał:
    Gsm-Sklep.pl
    Pomaga na tyle na ile jest mozliwa pomoc. Oczywiscie jezeli masz jakikolwiek problem ze sprzetem mozesz do nich odeslac, w celu sprawdzenia, badz naprawy - wymiany na nowe urzadzenie.

    W celu Pomocy po sprzedazy otworzyli wlasne forum, oferujace nie tylko wsparcie do sprzedawanych przez nich produktow, a takze dzial download - gdzie zamieszczaja najpotrzebniejsze pliki. Wiele z tych plikow nie znajdziesz na supportach innych urzadzen. Download - mieszczacy tylko na dzis ok. 10 000 plikow. Zawsze mozesz liczyc na pomoc po GG, zyczliwy kontakt telefoniczny. Opis na e-majl. Polecam przez telefon zalatwiac pilne problemy, sprawy.


    tu sie zgodze w 100% gsm-sklep.pl daje rade:)

    pozdrawiam leon.

  • #9 23 Cze 2006 13:58
    Stokłosy
    Spec od GSM

    Tak ale mi Multi-Com , nie da mi za free po zakupie dostepu do dobrego downloadu. Ciagle aktualizowanego. Jako user , czesto musze dokupowac kabelki do nowych modeli nokii i nie tylko, tylko w tym tygodniu dokupowalem kabel do nokii E60. Nie dosc ze kabel mam tanio. To jeszcze dostep do "Download".

    Nie znam serwisu ktory przynajmniej raz w miesiacu nie musi dokupowac zadnego kabelka, czegokolwiek.......

    Zgadza sie Multi-Com tez dobry sklep, ale GSM-Sklep.pl - docelowo za te sama cene albo i mniejszą oferuje Ci wiecej. Sam kiedys kupowalem np. Martecha w Multi-Com. Przekonalem sie jednak do zakupow tylko w GSM-SKLEP.pl

    Tylko www.gsm-sklep.pl jak dla mnie.

  • #10 23 Cze 2006 14:09
    NOOKIA
    Poziom 28  

    ja tam kupiłem Tornado orginalne i ogólnie źle nie bylo ale moglo być lepiej no i dają jeszcze swój support na jakiś czas :)

  • #13 23 Cze 2006 15:48
    komismaja
    Spec od GSM

    A ja moge jeszcze polecic www.gsmok.pl
    Dają bardzo duze upusty świetny serwis kontakt włsne forum własny "support" (instalki oprogramowania) kontakt gg email telefon

  • #14 23 Cze 2006 19:41
    elektroserwis
    Poziom 11  

    Jak już napisałem nie rozdrabnijąc sie to są najwieksze sklepy i najsolidniejsze.

  • #16 23 Cze 2006 21:51
    lary_zlw
    Poziom 17  

    ZAHYR - wiem, że było (o wielu ale właśnie nie o tym) - zwróć uwagę, że ja pytam o ten konkretny i konkretną opinię.

    Pozdrawiam!

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo