Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka Mińsk Atlant - nie mrozi

24 Cze 2006 22:59 7240 17
  • Poziom 10  
    Moja lodówka nie mrozi tzn. włącza sie i wyłącza prawidłowo. Mrozi dobrze zamrażalnik, jednak w komorze głównej temp. jest znacznie za wysoka. Nie pomaga pokrętło do regulacji temp. Czy można w jakiś sposób samemu zdiagnozować usterkę? Nie znam się na lodówkach, a po obejrzeniu kilku programów "USTERKA" włos jezy się na głowie. Więc gdyby skonczyło się na wizycie fachowca, chciałbym przy Państwa pomocy być chociaż wstępnie przygotowany. Z góry dziękuje za okazaną pomoc.

Moderowany przez skryn:

Przeniosłem z "AGD i Systemy Grzewcze".

• Poziom 16  
    Sprawdź, czy nie jest za mocno oszroniony parownik. Teraz, gdy jest wysoka wilgotność i temperatura otoczenia na parowniku odkłada się duża ilość szronu i praktycznie blokuje cyrkulację powietrza w komorze lodówki. Pomaga niestety częste odszranianie i co bardzo ważne osuszenie lodówki przed ponownym włączeniem.
  • Specjalista AGD
    Proszę zmierzyć temperaturę w komorze chlodzenia(najlepiej przez kilka godzin nie otwierać lodówki ) i napisać jaki był odczyt.Pozdrawiam.
  • Poziom 10  
    Witam ponownie. Temperatura w komorze głównej, na najwyższej półce to 19 st. Mierzyłem przez całą noc. Regulator temp. ustwiony na 6. Pomocy!!!
    Acha dodam, że na parowniku w komorze z jednej strony tuż pod zamrazalnikiem pojawiała się jakiś czas ogromna bryła lodu, ale lodówka mroziła normalnie. Teraz bryła roztopiła się.
  • Poziom 20  
    Witam.To wlaczenie[praca] ile czasu pracuje a ile trwa postoj to tak dla zorientowania co by uciebie zrobic.Bo ile pracuje i nie zalezy od wielu czynnikow.Czy byl zmieniany Termostat.A tak nawiasem to usterka zepsula nam w branzy klientow i dzis wszyscy momentalnie umia naprawiac i krytykowac [majstra].Powodzenia.:cry::cry::idea:
  • Poziom 10