Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf III TDI, 94 rok - co to za błąd?

kosarally 25 Jun 2006 09:19 5950 12
  • #1
    kosarally
    Level 11  
    Witam.
    Zrobiłem ostatnio diagnostykę silnika. Znalazłem błąd o numerze 1117. Co oznacza ten błąd i czym może być spowodowany?

    Dzięki i pozdrawiam.
  • #3
    kosarally
    Level 11  
    Dzięki za linka. Znalazłem ten błąd. Oznacza on:"1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF". Ale co może być przyczyną takiego błędu?
  • #4
    quattro
    Level 14  
    DF jest terminalem alternatora informującym sterownik samochodowy o obciążeniu alternatora
    W zależności od obciążenia alternatora i sygnału wyjściowego z DF sterownik reguluje pracą silnika tzn. zwiększa lub zmniejsza obroty silnika, stąd twój problem.
    Proponował bym sprawdzić połączenia sterownika z terminalem DF alternatora, aby w przyszłości uniknąć podobnych błędów...........może to byc jeszcze uszkodzony regulator, ale wtedy prawdopodobnie świecila by też kontrolka ładowania

    Dodano po 2 [minuty]:

    http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=9

    przeanalizój sobie tą stronkę zawsze dobrze wiedzieć co sie kręci jak się kręci i po co się kręci SEBA
  • #5
    kosarally
    Level 11  
    Wielkie dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam
  • #6
    wollti1
    Level 10  
    witam mam własnie podobny problem tyle ze w audi a4 1,9tdi występuje błąd 1117 kontrolka od ładowania swieci sie po odpaleniu silnika po dodaniu gazu gasniealternator ładuje ale gdy nie sciągne klemy na noc to zaraz jest akumulator padnięty wczesniej siadał po paru dniach jak nie jezdziłem a teraz juz po dobie jest rozładowany .PROSZE O POMOC ???:cry:
  • #7
    wojtekryba
    Level 32  
    wymień aku i będzie spokój
  • #8
    Zico63
    Level 37  
    A na dobry początek polecam wyjąć, obejrzeć czy przewody nie są złamane, i włożyć ponownie - wtyk alternatora, naturalnie z przewodami sterującymi, nie śrubę zasilania
  • #9
    wollti1
    Level 10  
    a kolego które to są przewody sterujące czy to ten gruby przewód podłączony do alternatora?
  • #10
    marek majchrzak
    Level 19  
    kolega już ci odpowiedział
    wtyk alternatora, naturalnie z przewodami sterującymi, nie śrubę zasilania
  • #11
    wollti1
    Level 10  
    A jeszcze dodam ze przy odpaleniu silnika ,po dodaniu gazu zapala mi sie chwilowo podswietlanie od radia i pare miesięcy temu poszła mi masa na przewod od linki otwierania maski ,aż w srodku ją zaspawało nie wiem co tu się dzieje z tą elektryką a jesli chodzi o akumulator to jest w tym aucie dopiero około roku i fakt musze juz go wymienic bo przy tylu rozładowaniach nie trzyma tej mocy.....;[
  • #12
    Zico63
    Level 37  
    No, właśnie: po kilku(nastu) dniach post "dodam jeszcze"...
    Od doskonałego połączenia klem i przewodów masy należy rozpocząć oględziny, nawet bez porad z forum; tym bardziej po takim wypadku, gdzie już jest mocne podejrzenie że coś złego dzieje się z zasilaniami. Ich przejrzenie nie jest żadną filozofią, ot' czy wszystko "trzyma":D
  • #13
    marek majchrzak
    Level 19  
    nie wiem jakie masz radio ale
    spotkałem się ze spawaniem linki wielokrotnie.
    zerknij a może dokładnie obejrzyj połączenia między akumulatorem karoserią a silnikiem, szczególnie przewód łączący silnik z karoserią, a następnie;
    odpal furę i sprawdź spadki napięć między minusem aku a korpusem silnika
    między minusem aku a korpusem alternatora
    między grubym zasilaniem alternatora a plusem aku.
    w każdym przypadku spadek nie może wynieść więcej niż 0.1 volta