Daje nowy temat ze względu że wpisałem nie do tego wątku ( nie ten model )
amica wmn 862M mam tą samą pralkę( 5-6lat) nagle straciła obroty i juz nie ma szybkich obortów elektronika w module remco5153 wyglada ok elementy sprawne(no mogę wymienić kondensatory) chyba wszystkie w tej pralce nie ma żadnego kondensatora rozruchowego chyba że na płytce modułu a taki duż to jest tylko filtr przeciwzakłuceniowy na wejściu zasilania ale gdyby padł to nie było by to przyczyna wolnych obrotów tachometr(179ohm) się dobrze trzyma nie wiem jak ze szczotkami jakiej powinny być długości mogę wykręcić i je zmieżyć może już za słabo dociska ale byłoby to dziwne gdyby tak nagle przestała wirować z większymi obortami
jeszcze jedno silnik po wyłączeniu był dość ciepły sprawdzałem czy wiruje na dużych obrotach pusty ale tylko trochę się rozppędza i staje
ps kolejny po przeczyszczeniu szczotek komutatora pusty zaczyna wirować do pełnych obortów tak jak trzeba ale gdy cokolwiek wrzucę to objawy tak jak wcześniej tylko wolne i staje tak jakby nie miał siły wolałbym aby to były sczotki do wymiany a nie przepalone zwoje
>>>>.tutaj kontynuacja>>>>>
1) wykręciłem szczotki mają prawie 2 cm no to chyba wystarczająca długość sprężynki nawet mocno dociskają. Tylko mam kłopot z pomiarem wirnika co który żłobek powinienem mierzyć by sprawdzić czy nie mam przepalonego ( chociaż nie śmierdzi nic) dobili mnie w serwisie że jeśli to silnik to 400 stówki nie moje bo w okolicy nie ma nikogo kto przewija silniki.
2) A jak mocno powinien być napięty pasek bez ugięcia w ogóle czy tak z centymetr powinien się dać nie chcę przesadzać z naciąganiem żeby łożysk nie wykończyć niepotrzebnie( chociaż nie widzę za bardzo aby się ślizgał
amica wmn 862M mam tą samą pralkę( 5-6lat) nagle straciła obroty i juz nie ma szybkich obortów elektronika w module remco5153 wyglada ok elementy sprawne(no mogę wymienić kondensatory) chyba wszystkie w tej pralce nie ma żadnego kondensatora rozruchowego chyba że na płytce modułu a taki duż to jest tylko filtr przeciwzakłuceniowy na wejściu zasilania ale gdyby padł to nie było by to przyczyna wolnych obrotów tachometr(179ohm) się dobrze trzyma nie wiem jak ze szczotkami jakiej powinny być długości mogę wykręcić i je zmieżyć może już za słabo dociska ale byłoby to dziwne gdyby tak nagle przestała wirować z większymi obortami
jeszcze jedno silnik po wyłączeniu był dość ciepły sprawdzałem czy wiruje na dużych obrotach pusty ale tylko trochę się rozppędza i staje
ps kolejny po przeczyszczeniu szczotek komutatora pusty zaczyna wirować do pełnych obortów tak jak trzeba ale gdy cokolwiek wrzucę to objawy tak jak wcześniej tylko wolne i staje tak jakby nie miał siły wolałbym aby to były sczotki do wymiany a nie przepalone zwoje
>>>>.tutaj kontynuacja>>>>>
1) wykręciłem szczotki mają prawie 2 cm no to chyba wystarczająca długość sprężynki nawet mocno dociskają. Tylko mam kłopot z pomiarem wirnika co który żłobek powinienem mierzyć by sprawdzić czy nie mam przepalonego ( chociaż nie śmierdzi nic) dobili mnie w serwisie że jeśli to silnik to 400 stówki nie moje bo w okolicy nie ma nikogo kto przewija silniki.
2) A jak mocno powinien być napięty pasek bez ugięcia w ogóle czy tak z centymetr powinien się dać nie chcę przesadzać z naciąganiem żeby łożysk nie wykończyć niepotrzebnie( chociaż nie widzę za bardzo aby się ślizgał