Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wtyk Jack 3,5, jak to skręcić ? ;)

29 Cze 2006 19:28 2361 6
  • Poziom 10  
    Witam

wiem, że głupie pytanie, ale może mi ktoś dokładnie powiedzieć jak to skręcić kabel z wtykiem jack 3,5 ? Mam kabel od głośnika komputerowego i tu jest dziwna sprawa jak dla mnie, oczywiście dwuzwojowy i w jednym zwoju jest biały kabelek i jeszcze kawałek zwoju (???) oddzielnie i w drugim to samo tyle, że pomarańczowy. ;)
    Może mi ktoś wytłumaczyć po co jest ten dodatkowy zwój w każdym kablu ?
    I jak to skręcić dokładnie z wtykiem jack 3,5. Ja oczywiście skręciłem te wszystkie kabelki i podłączyłem + do + i - do -. :P

Tylko prosiłbym o proste wytłumaczenie, dla was to na pewno nie problem.

Nie znam się kompletnie na elektronice, nie moja branża. ;)
    Dzięki z góry.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 38  
    cwaniaq napisał:
    Witam

wiem, że głupie pytanie, ale może mi ktoś dokładnie powiedzieć jak to podłączyć ? Mam kabel od głośnika komputerowego i tu jest dziwna sprawa jak dla mnie, oczywiście dwuzwojowy i w jednym zwoju jest biały kabelek i jeszcze kawałek zwoju (???) oddzielnie i w drugim to samo tyle, że pomarańczowy. ;)
    Może mi ktoś wytłumaczyć po co jest ten dodatkowy zwój w każdym kablu ?
    I jak to skręcić dokładnie z wtykiem jack 3,5. Ja oczywiście skręciłem te wszystkie kabelki i podłączyłem + do + i - do -. :P

Tylko prosiłbym o proste wytłumaczenie, dla was to na pewno nie problem.

Nie znam się kompletnie na elektronice, nie moja branża. ;)
    Dzięki z góry.

Czytałem twój post 5 razy i nie wiem o co ci chodzi,napisz to jaśniej,może jakieś foto lub rysunek?
  • Poziom 10  
    Hehe.
    Mam kabel od głośnika komputerowego ten co się podłącza do komputera. Jest on dwużyłowy.