Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toyota - problemy z zaplonem

amaciej 20 Cze 2003 17:04 12893 37
  • #31 20 Cze 2003 17:04
    TM85
    Poziom 25  

    A jak wyglada świeca po nieudanym odpaleniu - jest sucha czy mokra?
    Można zacząć od sprawdzenia iskry na zimnym silniku (zwłaszcza podczas kręcenia rozrusznikiem). To byłaby przydatna wskazówka. Jeśli iskra jest bez zarzutu i ciężko pali zwłaszcza na zimnym silniku należałoby przyjrzeć się układowi zasilania - może być zbyt uboga mieszanka - może brać lewe powietrze.Warto spojrzeć na węże podciśnieniowe wchodzące do kolektora dolotowego - lubią pękać i objawy mogą podobne.
    Oczywiście sprawdzanie iskry należy przeprowadzić ostrożnie, gdyż niektóre układy zapłonowe mogą się uszkodzić od braku obciążenia lub zwarcia na świecy zapłonowej.

  • #32 20 Cze 2003 20:26
    yacek4
    Poziom 14  

    . Raz zaproponowali mi zrobienie kompletnego przeglądu silnika za 1500 zł 8O to może to coś wykaże.



    Z pewnością pierwszą i najważniejszą rzeczą jaką wykaże to: * dochód w firmie w której płacisz rachunek*. pod warunkiem że weźmiesz rachunek.

  • #33 21 Cze 2003 12:23
    patryk.zabrze
    Poziom 11  

    a nie masz czasem immo? Rodzice w swojej Carinie 1.6 '96 mieli zakładany w serwisie immo Clifforda i on też robił różne numery. Raz go naprawiali, a za drugim razem gdy auta nie dało sie odpalic uciszono go na wieki.

  • #34 22 Cze 2003 22:14
    JACEK P
    Poziom 14  

    Panowie jaK czytam te wasze farmazony aż serce się kraja. Podaj mi kolego czy twoja Carina jest wyprodukowana w Angli czy Japoni podam Ci co masz naprawdę w tym aucie sprawdzić (chodzi mi o sterowanie Bosh lub Denso)

  • #35 30 Cze 2003 09:56
    amaciej
    Poziom 10  

    Witam i dziękuję za wszystkie rady.
    Przez półtora tygodnia byłem na urlopie z dość ograniczonym dostępem do komputera więc przez ten czas nie zaglądałem na forum :)

    Do Jacek P:
    Samochód jest wyprodukowany w Anglii.

    Z porad wynika że powodów może być sporo, włącznie z immobilizerem Clifforda, który również mam zamontowany w samochodzie, choć jego nigdy nie podejrzewałem o złośliwość.

    Pozdrawiam

    Adam

  • #36 15 Lis 2008 19:45
    pnow
    Poziom 9  

    Witam! czytałem o problemie Toyoty Cariny z zapłonem. Temat ten przedstawił -amaciej-w czewrwcu 2003 roku .Jestem ciekaw jak to sie skończyło bo ja też mam ten sam problem.

  • #37 09 Lut 2009 13:02
    niuniek200
    Poziom 10  

    Mam podobnie w Celica 2.0 gt. Trzęsie się lekko silnik na wolnych obrotach i gdy jadę jednostajnie na małych obrotach to szarpie. Wszystko na rozgrzanym. Z zapłonem rano był problem ale po jeździe na LPG. Teraz jeżdżę na benzynie od dłuższego czasu i ciągle to szarpanie.

    Sprawdziłem wszystko, ale przy wymianie kopułki i palca zauważyłem że tarcza (ferromagnetyczna) od położenia wałka, jest luźna, tzn nie lata jak szalona, ale ok 1mm luzu można wyczuć. Nie znalazłem jak ją dokręcić. Patrzyłem na zdjęcia z allegro i tam widać że cały aparat jest na jakimś wpuście. Czy to może być przyczyna?

  • #38 08 Mar 2013 18:28
    jokerro
    Poziom 33  

    Odkopuje temat.
    Mam na zakladzie Carine E 2,0 3S-FE.Niepali.Paliwo podaje,iskra jest z tym ze nie niebieska tylko wpadajaca w kolor ognia czyli jaka taka pomaranczowa.Czasami ma przeblyski niebieskiej tylko ze strasznie słaba wtedy jest.
    Podczas proby odpalenia zalewa swiece i wychodzi na to ze iskra ginie pod cisnieniem.
    Swieczki,kable,kopulka i palec nowe.
    Rozrusznik kreci jak szalony i reszte podstaw typu ,kompresje,rozrzady itd posprawdzane.
    Dokopalem sie do aparatu,pomierzylem cewke i niby OK,ale do konca niewierze jej.