Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 306 1995r klawiatura numeryczna z kodem do zapłonu

01 Lip 2006 18:50 21736 29
  • Poziom 17  
    KupiLem peugeota 306 1995r który ma zblokowana klawiature numeryczna do zapłonu nie wiem jak to uruchomić ma ktoś może pomysł na uruchomienie tego zabezpieczenia
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    lepiej z tym nie kombinuj ,zainstaluj alarm lub inne zabezpieczenie
  • Poziom 11  
    Zgos sie do servisu i nie kabinuj jak to obejsc bo moze byc gozej niz teraz.
  • Poziom 14  
    zablokowaną czyli reaguje na kod czy calkowicie martwa

    wienio
  • Poziom 17  
    samochód jeżdzi bez problemu ale chciałbym to uruchomic tewnie jest jakoch zblokowana że nie chodzi
  • Poziom 23  
    boras2 napisał:
    samochód jeżdzi bez problemu ale chciałbym to uruchomic tewnie jest jakoch zblokowana że nie chodzi


    Być może jest uszkodzona i poprzedni właściciel odłączył-awaryjne podobno toto było-u mnie na szczęście jeszcze działa :)
  • Poziom 21  
    Poprzedni właściciel mógł to cudo zdeaktywować na dwa sposoby, albo wprowadził własny kod i zatwierdził 2 sekundy (stan serwisowy), albo użył swojego kodu i jak do zmiany sekwencji wprowadził 0000 - wtedy możesz dowolnie ustawić i przeprogramować immobilizer. Drugą metodę często wykorzystuje się własnie przed sprzedażą auta, albo oddaniem w użytkowanie komuś innemu - wtedy nowy użytkownik ustala nowy własny kod który mu się lepiej pamięta. To ten sam wynalazek co w Citroenach, w końcu to PSA. Obsługę i opcje programowania wysyłam Ci na pw.
    Pozdrawiam.

    P.S.
    Upewnij się, że użyto kodu 0000 przed pierwszym programowaniem swojego kodu, jak masz wątpliwości zadzwoń do poprzedniego posiadacza auta.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 36  
    Witam.
    W czasach kiedy masowo sprowadzało się złom samochodowy trafiały się egzemplaże z blokadą opartą na klawiaturze numerycznej. Likwidowało się ją albo poprzez obejście układu podając napięcie bezpośrednio na eleektrozawór względnie odwiercając śruby mocujące elektrozawór i jego usunięcie.
    Pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    elektrit ma rację - klawiaturka blokuje sterownik silnika, ale jest wyjątkowo podatna na zakłócenia ;-)
    Bez względu na model, od Xm-ów prawie nie poprawiana stała się najgłubszym zabezpieczeniem PSA i prawie przeszła tym do historii. Problem w tym, że poprzedni użytkownik mógł umożliwić zmianę kodu następnym osobom wprowadzając sekwencję czterech zer poprzedzoną właściwym kodem, wówczas immo programuje się jak gdyby od początku (od pierwszego kodu). Jeśli użyto by stanu serwisowego, to nie uda sie tą metodą wyprowadzić go do programowania nowego kodu użytkownika, a przeciwnie - urządzenie będzie domagało sie poprawnego "starego" kodu.
    Jednak auta stojąc do sprzedaży na placach, komisach, szrotach, itp nie miały najczęściej podawanego starego kodu ( bo co jeśli by się zawieruszył?), tylko z niemiecką dokładnością wprowadzano im sekwencję do nauki nowego kodu dla nowego właściciela. Fakt, że stojąc na placu auto nie miało zabezpieczenia (chwilowo, bo czekało na nowy kod), ale nowy nabywca mógł je bez trudu ustawić na jemu tylko znany nowy kod, a w przypadku rozbiórki na części auta miało ono w pełni sprawny system "blokady" do przyjęcia nowego kodu i dalszej pracy.
    Zresztą trochę o sposobie rozbrojenia może powiedzieć sposób swiecenia diody/diód w klawiaturce. Jednak aby uzdrowić atmosferę to rzeczywiście miło by było gdyby nowy nabywca tegoż Peugeota pochwalił się jak to z tym jego immo jest i co ono tam w końcu wyświetla za kolorki :D
  • Poziom 17  
    auto zostało zakupione legalnie od samego poczatku odpala bez zarzutu ale skoro jest takie zabezpieczenie to chcialbym je uruchomic.Gdy niema kluczyka w stacyjce to miga czerwona dioda a gdy przekreci sie zaplon miga zielona ktora gasnie po odpaleniu
  • Poziom 11  
    kolego ja jestem posiadaczem tego cuda"306" od 6 latek i powiem tylko tyle że popszedni właściciel wprowadził własny kod przekręcił kluczyk do włączenia zapłonu a potem dostał sie do klawiatury i ją najpewniej wypioł lub drugi sposub na dezaktywacje tego cacka jest podanie sztucznego plusa na przekażniki o ilre dobrze pamiętam to chyba na 8 i 10 pin przekażników
  • Poziom 1  
    ja mam taki problem ze wyciagnelem akumulator !pozniej go wszadzile ponownie wpisuje kod a tu nic nie odpala sie auto???
    nie wiem dlaczego i siweca sie dwie diodki czerwona i zielona na kalwiaturze :( i ten kod nie dzila??? dlaczego tak sie dzieje co mam zrobic????
  • Poziom 10  
    Witam, mam ten sam problem co djmichal. Wymienialem sprzeglo i musialem wyciagnac akumulator. Po zalozeniu i przekreceniu kluczyka swieca dwie diody i nie reaguje na kod, nie odpala. Co zrobić?
  • Poziom 10  
    Witam, no i u mnie ten sam problem. Wyciagnąłem akku podłaczyłem i dwie diody (zielona + czerwona)
    Dzwoniłem do kumpla z serwisu peugeota mówił zeby odkręcic klemy z akku i połączyć je razem na ok 10 min. może coś to da...nic nie dało (mam partnera 1.9d rok 97)
    Potem dowiedziałem sie ze moze byc centralka padnieta z immo ale koszty mnie troche zdziwiły.
    Tak więc pytanko jak boejść ten immobileizer
    HELP!!!
  • Poziom 10  
    Samochodzik odpalony :)
    Wszystko przez skręcaną kostke koło akumulatora - lubią zaśniedzieć, najlepiejpodłączyć ją całą na "sztywno" - usunąć ją
    Dzięki Gary1111
  • Poziom 11  
    Witam
    Wymienilem skrzynie w moim peugeocie 1.9D i po zalozeniu akku nie moge wpisac kodu swieci mi czerwona kontrolka i piszczy brzeczek jak wlaczony mam zaplon wcielo mi tez kontrolke swiec do grzania moze ktos wie co z tym zrobic.
  • Poziom 1  
    Panowie!! Jest taka sprawa, mam peugeota 306 1.8 i jest tam ten koder ale wytarła mi sie jedna cyfra pewnie Niemka miała tipsy i przez to nie chce działac czasami łapie czasami nie!Ale częściej nieeeeee >>jak zmienic ten kod zeby dac inny przycisk bo inne sa dobre.
  • Poziom 13  
    TU coś powinieneś znaleźć... A jak coś to zapytaj tam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    Jak panowie powyżej rozwiązali swój problem ??
    Bo mam to samo, przy wymianie sprzegła był odłączony akumulator. Teraz po przy włączeniu zapłonu świeci się dioda czerwona i zielona naraz, na kod nie reaguje i nie idzie odpalić :(
  • Poziom 1  
    No właśnie u mnie stało się to samo też świecą się obie diody na klawiaturze po włączeniu zapłonu i nie auto nie odpala. Pdrzućcie pomysł co z tym zrobić
  • Poziom 17  
    U mnie obluzowany- niestykający był jakiś wtyk obok między akumulatorem a grodzią silnika. To było przy jakimś przekaźniku czy bezpieczniku. Poszukaj gdzieś tam
  • Poziom 29  
    jesli świecą się 2 diody to masz przerwane kabelki,

    ogólnie siedzi tam układzik 3D33J można go rozkodować,
    tak poza tym bez kodu nie odpalisz, więc nie podpinaj klawiatury jeśli nie znasz kodu.

    Jak coś to zajrzyj na forum 406-klub.pl
    tam napisałem jaka kolejność kabli itd.
  • Poziom 14  
    Dobrze panowie, też mam ten problem z odpaleniem, dwie diody, po tygodniu jak stał dostał świra, na co powinienem zwrócić uwagę szukając rozwiązania usterki?
  • Poziom 29  
    Na urwane przewody, przecież pisałem ...
  • Poziom 13  
    Jeżeli świecą się 2 diody, to znak, że brak jest komunikacji między centralką a kompem samochodu. Podobne problemy są opisane w TYM oraz TYM temacie.