Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Drukarka HP LJ 1015 - kartka zostaje w drukarce

03 Lip 2006 11:08 1100 4
  • Poziom 15  
    Ktos wrzucil zszywki biorowe i uszkodzila sie folia fusera-po wymianie i poskladaniu dziwnie sie zachowuje-a mianowicie puszczam demo i elgancko drukuje z tym ze przy koncowce zatrzymuje sie i miga na czerwono blad-trzeba kartke "wyrwac" z fusera i znowu mozna drukowac-drukuje cala kartke i pod koniec przerywa z migoczacym bledem a koniec karki zostaje w drukarce-troche zglupialem bo nie sprawdzilem jej przed rozebraniem,i nie wiem czy taka juz nie byla....
    Posprawdzalem laczowki,flagi czujnikow i nic nie przychodzi mi do glowy...
    pozdrawiam _Strato
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Co wymieniałeś?? Jeśli tylko folie to czy użyłeś smaru pod nią na element grzejny?
  • Poziom 15  
    tam bylo sporo tego oryginalnego smaru....
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No tak ale jego część byłóa też na starej folii a wkładając nową włożyłeś suchą... Sam napisałeś że papier zostaje Ci w fuserze więc prawdopodobnie ma problemy żeby przez nigo przejść. Ja na twoim miejscu zaczoł bym od dokładnego oczyszczenia elementu grzejnego i jego ponownego nasmarowania.
  • Poziom 15  
    Dzieki Kosmita za sugestie-wkurzylem sie rozebralem i zrobilem tak jak sugerowales i po poskladaniu -to samo a nawet lepiej bo po bledzie juz sie nie uruchamiala tylko wyskakiwal blad bez krecenia silnikiem-trzeba bylo wylaczyc z gniazka na jakas chwile i znowu mozna bylo drukowac jedna strone.
    Znowu ja rozebralem i dokladnie przeswietlilem czujniki i okazalo sie za zsunela sie sprezynka z elementu ruchomego czujnika nad walkiem poboru...tak sobie dyndal raz tak raz siak.(w zaleznosci od polozenia drukarki)
    To bylo wlasnie to czyli Paper jam .Drukarka juz dziala bez zastrzezen i zbednych zatrzyman.
    Dzieki serdeczne za pomocne sugestie i zamykam temat_Strato