Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jakie kolumny do Radmor 5102 2x25 4Ohm

Voodoo4 03 Jul 2006 16:55 10245 16
    Voodoo4
    Level 17  
    Witam.
    Na poczatku powiem ze jestem zielony w temacie wiec prosze o wyrozumialosc.
    Czytalem troche na forum ale mam pare pytan.
    Posiadam amplituner RADMOR 5102 + Korektor 5470 wyjscia przod 2x25W i tył 2x15W 4Ohm, ale mysle podlaczyc kolumny tylko pod przod.

Dodam ze sprzet ma pracowac w pokoju 4x4mety i bedzie podlaczony do kompa, a muzyka jakiej slucham to DnB / Chillout / Ambient / Trip Hop / Jungle / Elektro, glownie to DnB.
    Muzyka dnb charakteryzuje się głębokim basem i szybką, skomplikowaną (czasami bardzo) linią perkusyjną.
    (rozpisuje sie tak bo czytalem w innych postach ze te informacje sa przydatne)
    Bardziej zalezy mi na czystym niz glosnym graniu.
    Cena do okolo 300zl MAX 350zl
    Wybrac kolumny 2 czy 3 drozne ?
    i z tego co zauwazylem na alegro to glosniki 4Ohm`owe to raczej zadkosc :/
    Zastanaiwalem sie nad kupnem czegos takiego a przynajmniej cos w tym rodzaju (nie chce "oklepanych" TONSIL/ALTUS kolumn)
    http://allegro.pl/item112604175_audiomega_brx110_nowe_12mies_gw_prod_polskiej.html
    http://allegro.pl/item113204509_kolumny_voice_kraft_nowe.html
    http://allegro.pl/item113658819_kolumny_brx_60_rear_150_audiomega_f_vat_od_ss_.html

A takie mi sie spodobaly :-) tylko cena wysoka :-(
    http://allegro.pl/item111496999_tonsil_fenix_ii_podlogowe_250_wat_buk_gwaran_w_wa.html

A moze kupic sama paczke i samemu dobrac jakies glosniki ?

Prosze o jakies rady i propozycje z gory dziekuje za pomoc.
    Armosus
    Level 26  
    Gdyby wszyscy tak porzadnie opisywali swoj problem, o ile latwiej by bylo pomagac, + dla ciebie

AudioMega, VoiceKraft, Alphard, Dibeisi i inne takie sobie odpusc.

Te Tonsile bylyby calkiem niezle, fakt troche drogo ale tu masz dobra jakosc.