Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ford eskort 1.6 efi - nie odpala przy nagrzanym silniku

marcin 123 03 Jul 2006 22:12 1386 6
  • #1
    marcin 123
    Level 12  
    panowie problem jest tego typu ze auto zimne odpali bez problemu ale gdy przejedziemy nim kilka kilometrów to auto po zgaszeniu ma problem odpalic tzn rozrusznik kreci ale zbyt wolno a gdy jeszcze załączy sie dmuchawa to juz nie ma szaans na odpalenie . na pych odpala i z dołączonego drugiego aku tez . czy to moze byc wina aku czy problem tkwi gdzie indziej . dzieki
  • #2
    kangurek123
    Level 18  
    Witam
    Trochę za mało danych ( jaki przebieg ,który rocznik ,ile lat ma aku )
    Najprościej sprawdzić akumulator pod obciążeniem lub sprawdzić gęstość elektrolitu. Ja jednak stawiałbym na rozrusznik a najbardziej prawdopodobne ,że zacierają się tulejki rozrusznika.
    pozdrawiam
  • #3
    autoas
    Level 42  
    Stary, co to za durne pytania, może tak miernik w rękę i podaj nam kilka pomiarów napięcia przy rozruchu albo napięcia ładowania i wtedy zadawaj pytania. Chociaż w tych samochodach to bardzo często padają rozruszniki, pobierają za duży prąd!!!!!!!!!!!!!
  • #4
    marcin 123
    Level 12  
    dzieki naprawiłem auto wymieniłem tulejki w rozruszniku . ale z drugiej strony to nie jestem zadnym fachowcem i nieznam sie na naprawie auta chciałem zeby ktos mi podpowiedział od czego mam zaczac ewentualnie jak sie tak znacie powiedziec gdzie tkwi problem a wy chcecie znac dane autka przebiegi pomiary napiec . a wystarczyło by powiedziec stary wykrec rozrusznik i zajzyj do srodka wtedy dowiesz sie w czym tkwi problem . bez urazy ale wy wszyscy jestescie dobrzy ale w gadaniu .

    Dodano po 16 [sekundy]:

    dzieki naprawiłem auto wymieniłem tulejki w rozruszniku . ale z drugiej strony to nie jestem zadnym fachowcem i nieznam sie na naprawie auta chciałem zeby ktos mi podpowiedział od czego mam zaczac ewentualnie jak sie tak znacie powiedziec gdzie tkwi problem a wy chcecie znac dane autka przebiegi pomiary napiec . a wystarczyło by powiedziec stary wykrec rozrusznik i zajzyj do srodka wtedy dowiesz sie w czym tkwi problem . bez urazy ale wy wszyscy jestescie dobrzy ale w gadaniu .
  • #5
    kangurek123
    Level 18  
    Chyba Ci mówiłem ,że cyt:
    Ja jednak stawiałbym na rozrusznik a najbardziej prawdopodobne ,że zacierają się tulejki rozrusznika.
    To powiedz tak naprawdę o co Ci chodzi !!!!
    A jak Ci nie pasuje forum .....
  • #6
    momik12
    Level 31  
    mamy na forum teraz speca od rozruszników.Czytaj uważnie posty do twojego tematu a potem zastanów sie co piszesz.
  • #7
    marcin 123
    Level 12  
    no dobrze szanowni koledzy jezeli ktos sie uraził to przepraszam ale panowie chyba terz nie czytali tego co napissałem uwaznie . czy naprawde pomogły by wam dane pomiarów napiecia do rozpoznania usterki .