Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW 318 1992 alarm. Gdzie znajdę rozpiskę do tego modelu?

04 Lip 2006 20:00 11684 16
  • Poziom 16  
    Witam!

    Poszukuję rozpiski to tego modelu,wyczytałem na elektr.o "innym"sterowaniu centralnego zamka.

    Bedę zakładał Legendforda F14,Proszę o sugestie i schemat.

    Pozdrawiam
  • Poziom 19  
    A na elektrodzie nie ma zdaje się że samochód był juz opisywany. A miałeś na mysli o tym innym sposobie sterowania zamka ??
  • Poziom 16  
    Z sterowaniem zamka już znalazłem.Natomiast jakie kolory i gdzie szukać krańcówek drzwi.?
  • Poziom 19  
    Poszukaj za schowkiem jest moduł centralnego zamka. Tam bedą krańcówki, ale kolorów nie pamiętam chyba jakieś brązowe z czymś.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    A nie da się prościej zrobić sterowania zamka-np.na module zamka centralnego bez używania przekaźnika-w rozpiskach dla modeli 95 i 94 coś wspominają o podpięcie pod piny za sterownikiem cz?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Co do Volvo to schemat jest trafiony 100%.Wczoraj z nim wyszedłem,stąd nie pisałem.Także bardzo dziękuję za Pomoc.

    Proszę jak masz chwilkę ,żebyś rozrysował mi twój schemat podpięcia pod cz w BMW?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    OK.Legenford ma możliwość sterowania zamkami w plusie i minusie,więc jeżeli wysteruję plusy na wyjściu(zamknij /otwórz)to jak to podpiąć?

    Zakładam,że w tej sytuacji nie będzie potrzebny układ Kzawa zamieniający polaryzację?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Reasumując:nie muszę zmieniać polaryzacji na wyjście zamknij/otwórz z alarmu tylko puścić je na masie dla styku 86 wspólnie przez diody,85 i 30 to zielono czerwony od strony instalacji(przecięty)a na 87A zielono czerwony od strony drzwi.?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Beemki z tych lat są rzeczywiście "inne" z tym sterowaniem centrala. Niedawno robiłem trójkę z 93 i pomimo, że spodziewałem się innego sterowania wyszło inne. Ci bawarczycy chyba losowali gdzie jakie dadzą :D
    Drzwi będą na brązowo/szaro/zółtym (przednie lewe), brązowo/niebiesko/zółtym (przednie prawe), brązowy/czarny (tylne lewe i prawe) na zielonej kostce modułu zamków za schowkiem pasażera.
    Kierunki będą na niebieski/brązowy i niebieski/zielony na czarnym złączu 30-to pinowym pod podnóżkiem kierowcy - pin numer 2 i 3. Można też szukać wcześniej idąc w drodze od schowka pasażera np na wyłączniku awaryjnych, albo trochę dalej pod kierownicą.
    Zamki powinny być na module za schowkiem na zółtej kostce - pin nr 17 (otw) i pin nr 4(zam) sterowane plusowo. Domykanie szyb = wysterowanie dłuższego czasu na zamknięcie na potrzebny czas.
    Blokada silnika - np pompa paliwa - na czerwono-białym (+15) na pozycji 86 niebieskiego przekaźnika pompy w skrzynce bezpieczników, lub np zasilanie kompa pod maską korzystając z działań przy module zamków, za nim masz przejście pod maskę i bardzo blisko do sterownika silnika.
    I to chyba powinno być na tyle, upewnij się jednak jaki typ zamków Ci się trafił :D
    Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Wielkie dzięki za podpowiedzi.Okazało się ,że można centralny zrobić z powodzeniem metodą Zepola,wpinając się do kostek za modułem zamka centralnego.

    Jeszcze raz bardzo dziękuję kolegom Zepol oraz Norbert S za podpowiedź i pomoc.


    Pozdrawiam