Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

3 suby dwa bandpass i jeden zamknieta

04 Lip 2006 20:31 1134 6
  • Poziom 10  
    witam

    Mam pewien plan otóż chcę do auta zastosować taką konstrukcję dwa suby band pass 4 rzędu i jeden w obudowie zamkniętej kazdy głośnik bedzie mial swojego wzmaka kazdy glosnik jest taki sam .
    Otóz mam pewien dylemat czy nie będzie jakis problemow z faza itp.
    zalezy mi na dobrym zejsciu i dobrej odpowiedzi impulsowej
    proszę o komentarze
  • Poziom 15  
    Jak to suby ponad 30 cm to może być nieźle...Problemy z fazą?Nie sądzę.Wszystko można potem wyregulować.
  • Poziom 42  
    wlasnie otoz to moze sie wszystko zagluszac slyszalem juz kiedys cos takiego nie jest to zaprzyjemne
  • Poziom 23  
    a nie lepiej bedzie zrobic jednego suba powiedzmy bandpass 4 rzedu z 2 glosnikami. skrzynia bedzie duza ale jesli dobrze wymierzysz to bedzie dobry efekt. co to za glosniki?
  • Poziom 21  
    Oj chłopie widzę że nieźle ich nakroiłeś :)
    Z tego co wiem to bandbass ma słabą efektywność, w połączeniu z tym głośnikiem nie będzie ciekawie. Ten głośnik najlepiej nadaje się do BR
  • Poziom 20  
    można wszystko ale po co? Ładujesz wszystkie 3 do zamknietych skrzyń i jestes królem ulicznej dyskoteki