Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Unimor Siesta3 M 459 TSO - czarny ekran

05 Lip 2006 22:34 920 5
  • Poziom 19  
    witam
    popsul mi sie telewizor unimor siesta3 m 459 tso
    pracowal a w pewnym momencie czarny obraz i tyle
    wcisniecie przycisku power w telewizorze skutkuje pikaniem
    dioda ktora powinna sie palic na przednim panelu niepali sie
    ma ktos pomysl jak to mozna naprawic i co to moze byc ??
    prosil bym szybko o odpowiedz
    pozdrawiam i dziekuje

    Dodano po 37 [minuty]:

    moge dodac jeszcze ze po rozkreceniu tv niebylo specjalnie sladow ekspolozji czegos
    bezpiczniki byly cale

    Moderowany przez Richi:

    Temat przeniesiono z działu TV.

  • Poziom 22  
    Witam. Wymień 47uf/25V w przetwornicy.
  • Poziom 19  
    elektrolita 47u 25V ??
  • Poziom 27  
    Witam ja bym postapil tak .Wylacz tv przyciskiem wyjmij wtyczke z pradu nasteponie wlacz wlacznikiem i dopiero wtyczke do pradu.Tv musi wystartowac i powinna sie palic dioda czerwona jesli miga sprawdz zasilacz dwa elektrolity po pierwotnej stronie na nowe. Tranzystor linii na zwarcie ewentualnie kondensatorki w odchylaniu i dioda .Jesli jest wszystko ok to wyglada na trafopowielacz .Jesli zapali sie dioda czerwona i nie mroga a po zalaczeniu zaczyna to sprawdz zimne luty i trafopowielacz.I drobna uwaga zawsze troche sprawdz zanim zaczniesz pisac bo przyczyn moze byc kilka a
    objawy takie same.
  • Poziom 25  
    Witam, na początek wymień C-521 i C-522 - 47/250V Pozdr.
  • Poziom 19  
    temat mozna zamknac
    poszedl trafopowielacz i ten uklad na najwiekszym "radiatorze"