Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

UNITRA M2405S jak przegrać ze szpuli na MP3

narkooko 07 Lip 2006 09:58 4292 17
  • #1 07 Lip 2006 09:58
    narkooko
    Poziom 9  

Jako nowy użytkownik witam wszystkich forumowiczów i zwracam się z prośbą o info :D
    Siedzę sobie od rana w biurze i nagle wpada wiceprezes "chodź młody coś Ci pokaże" wchodze do gabinetu patrze a tam jakieś pudło na szafce leży a mianowicie UNITRA z tematu. No i dostałem misję dowiedzieć się jak ze szpuli zrzucić na kompa. Jakich kabli bym do tego celu potrzebował i jakiego oprogramowania?? W tych sprawach jestem raczej laikiem oglądałem ten sprzęcior z tyłu są jakieś wejścia ale nie wiem jakie to moge zdjęcie zrobić co najwyżej.

0 17
  • Pomocny post
    #2 07 Lip 2006 10:51
    atel
    Poziom 12  

Witam.
    Sprawa raczej prosta-musisz mieć kabel DIN- mały jack (DIN- tzw stara piątka, piny 2-masa, 3-lewy 5-prawy-do jacka stereo).Do kompa na wejście liniowe karty muz. i jakiś rejestrator w kompie .Tych programów jest naprawdę dużo z różnymi możliwościami.Do tego póżniej konwersja na mp3 i już.

0
  • #4 07 Lip 2006 11:51
    narkooko
    Poziom 9  

Ok wielkie dzięki za info a czy moglibyście mi jeszcze podać przykładową nazwę oprogramowania na którym dałoby radę te cuda wyczyniać??

0
  • #5 07 Lip 2006 12:46
    dj master
    Poziom 21  

duzo programów :

Polecam AudaCity-prost program, w jzyku Polskim

0
  • #6 08 Lip 2006 03:53
    Artur k.
    Admin grupy audio

Witam

Sprawa jest prosta

należy sie podłaczyć do wyjścia liniowego magnetofonu, drugi koniec kabla wtykasz do wejścia liniowego karty muzycznej (niebieskie gniazdko). i po sprawie.

Jak dasz fotki to Ci powiem które to gniazdo i które kabelki podłaczyć do czego.