Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung x640 nie działa klawiatura

07 Lip 2006 14:28 3739 13
  • Spec od GSM
    Witam wszytskich i prosze o jakies wskazówki
    Mam x640 po zalaniu i nie działa mi w nim klawiatura
    Telefon wykapany jeszcze nie grzany odpala się ale klawiatura niestety zero reakcji
    Kto coś podpowie??:)
    Dzięki z góry
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 10  
    Witam!!! Mam taki sam problem i wykonałem takie same czynności co ty, żeby tele. zaczął działać i nic . Również prosze o pomoc!!! Pozdrawiam...
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Witam

    Typowe dla samsungów, wyrzuć warystory na stronie klawiatury, zamieść zdjęcie to pokaże które.Nie chcę ściągać schematu.:D

    Pozdrawiam Bogdan
  • Spec od GSM
    u mnie tamat rozwiązany wyminiając układ klawiatury bo warystorów w tym miejscu co poiwnny byc standardowo nie było
    ale mam teraz problem bo wszytsko działa ok ale jak połączenie jest przychodzące to telefon sie restartuje a reszta ok wychodzace smsy itd wszytsko ok tylko połączenia przychodzace za cholere nie wiem o co chodzi
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Witam

    Pierwsze co mi przychodzi do głowy to flash, chyba że to już robiłeś to spróbuj resety.

    Pozdrawiam Bogdan
  • Spec od GSM
    flashowanie resety nowy eprom i nic nie daje
    walnołbym fulla ust pro2 ale nie ma z polskim menu
    robiłem fulla jakiegos innego wgrałem eprom a potem tylko polak tornadem
    nie wiem co jest cos podgrzac tylko nie wiem co
  • Poziom 10  
    Przepraszam za błąd warystory!!!
  • Poziom 10  
    Witam!!!! Od lutowne są już te punkty i dalej nie działa klawiatura. Nie mam zielonego pojęcia co to może być - ale podejrzewam że układ BGA który znajduje się nad tymi warystorami. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam
  • Poziom 26  
    mam taki sam problem - fabrycznie nie było żadnych warystorów. czy jest jakiś filtr klawiatury w tych fonach??
  • Poziom 15  
    jezeli po zalaniu to moze mikrofon robi zwarcie ?
  • Poziom 26  
    a co ma mikrofon do klawiatury?? ps.mam schemat tego samsunga i te zaznaczone elementy to diody zab. natomiast na drugiej stronie płyty (między padami klaw) są dopiero warystory...
  • Poziom 11  
    jeśli po wywaleniu tych diodek nadal nic ,wywalamy układ klawiatury ZD701,jeśli nadal nic wywalamy warystory :v710 i v711 jeśli nadal nic wywalamy warystory :v700,v702,v704,v705,v706,v707 i musi działac (teoretycznie hehe) .
    Oczywiście elementy najlepiej jest wymienić na nowe, u mnie na przykład tel po takim spustoszeniu na płycie troche sie dziwnie zachowuje (nie odpala bez karty sim,i nie chce sie wyłączać)

    link do schematu x640 :
    http://gsm-magic.com/ArchitRaj/Schematics/Samsung/SGH-X640_schematics.rar