Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy mogę rozdzielić sygnał ???

09 Lip 2006 10:22 1799 7
  • Poziom 12  
    Mam pytanie , jestem laikiem w tej dziedzinie i dlatego zadaje to pytanie.

Jestem abonentem Polsatu Cyfrowego jeden z monterów mówił mi że jest możliwość rozdzielenia
    tego na dwa telewizory ( jeden u mnie a drugi u moich rodziców ) i czy możliwe będzie wtedy przełączanie kanałów na obu telewizorach ( ponoć potrzebna jest jakaś "magiczna skrzynka" ) . Czy to prawda ??? A jeśli tak , to czy cena około 500 zł to cena realna czy po prostu chcą mnie nabić w butelkę ??

Proszę o pomoc

( Nie jestem piratem , nie pytam o sharing (chyba) , posiadam legalnie Polsat Cyfrowy)
  • Poziom 20  
    polsatu sie nieda rozdzielić niezaleznie z jednego abonamętu.
    pozdro
  • Poziom 30  
    Da sie:)) poczytaj n aforum dvhk ale potrzebny ci komp programator i tuner z ktorego wyluskasz boxkeya
  • Poziom 20  
    Tak ale w coś takiego moge sie bawic ja albo Ty a nie człowiek co z tematem nie jest obeznany, bedzie więcej kłopotu niż pożytku.
    pozdro
  • Poziom 12  
    Morzecie coś wicej o tym powiedzie ja nie jestem aż tak gułpi heheehhe :D

Dodano po 57 [sekundy]:

na forum nie przyjmują już użytkowników więc nie wejdę

Dodano po 1 [minuty]:

A ta metoda kolegi ile kosztuje
  • Poziom 26  
    Można rozdzielić niezależnie kartę polsatu bez udziału komputera ale:
    1/jak wyżej napisano potrzebny jest boxkey
    2/należy używać tunerów opartych na linuxie np.DBox2
    3/trzeba połączyć to siecią LAN
    Powodzenia!
  • Poziom 30  
    rj22 ja dwa lata wstecz także w telewizji cyfrowej byłem zielony:)) Jeżeli ktoś potrafi czytać ze zrozumieniem to powinien sobie poradzić.