Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki kod trzeba wpisać do pilota uniwersalnego....??

15 Lip 2006 16:31 8621 5
  • Poziom 2  
    Witam :!:
    Mam problem z pilotem.
    Posiadam pilot uniwersalny ale nie wiem jaki kod należy wpisać,
    abym mógł go używać do telewizora Royal TV-6706
    Bardzo prosze o pomoc ponieważ nie znam się na tym
    Usunąłem pogrubienia i czerwony kolor [diz]
  • Poziom 17  
    Tu nikt ci raczej nie pomoże. Jest mnóstwo pilotów uniwersalnych na różnych układach. Podaj model pilota to może ktoś taki ma.

Dodano po 50 [sekundy]:

A instrukcji do pilota nie masz?
  • Poziom 2  
    zbyhol napisał:
    Tu nikt ci raczej nie pomoże. Jest mnóstwo pilotów uniwersalnych na różnych układach. Podaj model pilota to może ktoś taki ma.

Dodano po 50 [sekundy]:

A instrukcji do pilota nie masz?

Jest to model RM-7VXE
    Mam instrukcje ale tam nie mogę znaleść prawidłowego kodu :|
  • Poziom 28  
    A znajdź funkcję automatycznego wyszukiwania. Przeważnie po jej załączeniu świeci kontrolka i wciskasz cyklicznie "power" aż OTV przejdzie w "standby". To będzie właściwy kod.Następnie potwierdzasz jeszcze jednym klawiszem i zapamiętuje nastawę. Większość ma też możliwość odczytu aktualnego kodu (liczba mrugnięć LED-a) - też trzeba jakąś kombinacją klawiszy.
    Jakby OTV zgasł, a po włączeniu nie wszystkie funkcje były realizowane, to jeszcze nie ten kod i trzeba powtórzyć procedurę, ale po pierwszym "standby" załączyć z klawiatury lokalnej i wciskać "power" dalej - do następnego zgaśnięcia. Procedurę powtarzasz, aż zacznie odbiornik realizować wszystkie rozkazy z pilota.
    Kodów jest przeważnie kilkaset, kilka...kilkanaście wyłącza odbiornik, a naprawdę zadziała kilka lub tylko jeden. Trzeba popracować.
    :D
    pzdr
  • Poziom 17  
    Nie jestem pewny ale ten pilot może nie obsługiwać twojego telewizora.
  • Poziom 2