Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kamera Sony HC19E PAL - obraz złej jakości.

20 Lip 2006 14:38 765 3
  • Poziom 12  
    Hej, mam taki problem a mianowicie mam kamerke sony HC19E PAL, kosztowała 1400zł, i nie wiem czemu, czy coś robie źle, ale obraz filmu to mam gorszy niz z filmu ze średniej jakości aparatu cyfrowego. Czytałem w necie ze ta kamera ma ładny krystaliczny i prawie bez szumowy obraz, a na moich filmach prawie postaci nie widać. Czemu tak sie dzieje?

    (PS. niewiem czy temat wstawiłem w dobrym pokoju jak nie to sorki :P)
  • Poziom 10  
    Zależy w jakim formacie zgrywasz na kompa. Jak oglądasz nagrany materiał na kamerze to obraz powinien być żyleta, ja mam kamerę model HC32E i obraz jest bardzo dobry, kiedyś miałem HC19E i obraz był też bardzo dobry. Napisz coś więcej.
  • Poziom 19  
    MI to wygląda na niską rozdzielczość ustawioną w kamerze ;P . Mogę się mylić, ale przyjrzyj się manualowi czy nie ma wzmianki o rozdzielczości obrazu i jak to ustawiać. Pozdro
  • Poziom 12  
    ee .. nie to zebym odgrzewał stary temat ale poprostu serwis elektrony przysłał mi maila o zakonczenie topicu :P

    a więc nie mam pewności ale najprawdopodobniej to nie jest zalezne od programu czy rozdzielczości w kamerze, tylko, zwarzając na to ze kamera jest na kasety cyfrowe, żeby miec dobrą jakość obrazy musiało by to być zgrywane przez jakieś fire-wire, a było zgrywane przez usb, które jest wolniejsze i nienadąrza za taśmą przez co jakość jest dużo gorsza :P heh
    Choć moze są jakieś sposoby żeby zgrać przez usb z maxymalną jakością a ja o tym nie wiem :?: :D