Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Almera 1,4 zamek centralny - problem

22 Lip 2006 19:00 2368 10
  • Poziom 11  
    Witam
    Mam almerę 97 dostałem w prezencie dwa oryginalne zamki z siłownikami, i tu problem z drzwi wychodzą mi po 3 przewody i koniec, nie wiem co i jak podłączyć a w aucie nie ma oryginalnie wiązki na centralny. Sterownik od takiego zamka też by się znalazł ale co dalej?
    Jeśli ktoś dokładał oryginalny zamek do takiego auta to proszę o pomoc. Jeśli coś będzie nie zrozumiałe to odpowiem i uproszczę. Dodam tylko że dostałem też elektryczne szyby i to działa, udało się podpiąć.
    Pozdrawiam i proszę o szybką pomoc, akurat mam urlop i trochę czasu.
    Marcin
  • Poziom 25  
    Czesc.Wszystko zalezy od tego jaki to sterownik.Jak bedziesz mial sterownik centralnego to napisz jaki,a wowczas ci pomozemy.Generalnie ogolnie,to silowniczki podpina sie do sterownika,a sterownik do modulu alarmu lub jezeli nie masz alarmu to poprostu pod zasilanie z akumulatora.Ale najwazniejszy jest sterownik.
  • Poziom 11  
    O.K. jutro będę miał sterownik, a dokładniej kilka mam nadzieję że chodzi o takie z napisem door lock.
    Wtedy napiszę co i jak.
  • Poziom 11  
    Mam już sterownik.
    Po rozebraniu jest płytka z dwoma przekaźnikami. Jest tam złącze do kostki z ośmioma wyjściami na płytce oznaczone od 1 do 8 jeśli ktoś może mi powiedzieć co i gdzie podpiąć będę wdzięczny jeśli trzeba to mogę jeszcze podać kolory przewodów wychodzących z drzwi. To jednak musiałbym sprawdzić. Z góry dzięki za pomoc.
    P.S. Jeśli będzie taka konieczność to mogę wysłać fotki tego sterownika na maila.
  • Poziom 25  
    Hmmmmm.Wiesz,fajnie,ze masz juz sterownik,a w nim sa te przekazniki.Ale jakbys podal nazwe tego sterownika,to byloby juz superancko.Mozesz tez napisac jakie kolory kabelkow wychodza ci z tego sterownika(jezeli sa).Pozdrowka.
  • Poziom 11  
    Niestety nie ma kabli a napisy na pudełku to:
    DOOR LOCK TIMER
    28450 93J00
    12V
    05 0510 10
    DON`T DROP
    tyle jest na czarnej plastykowej puszce.
    jutro może będę miał drugi z kostką
  • Poziom 11  
    niestety nie mam drugiego sterownika z kablami. jeśli jednak ktoś może mi pomóc to będę wdzięczny, mam w tej chwili alarm który może sterować bezpośrednio siłownikami jest to magicar 440. Może teraz ktoś coś wymyśli?
    Jak coś pomogą kolory kabli wychodzące z drzwi to mogę sprawdzić.
    Proszę o jak najszybszą odpowiedź.
  • Poziom 18  
    Nie wiem jak jest w nissanie, ale te trzy przewody wychodzą ci z drzwi czy z tych zamków z siłownikami? Najprosciej będzie założyć zamki, wymacać które styki w siłowniku są od napędu, pociągnąć do centralki fabrycznej lub inne i po krzyku. Toż to są silniki 12V. Cudów takich niema.
  • Poziom 11  
    Pewnie masz racje, będę próbował. Co do sterownika mam drugi inny też z almery z niego wychodzi 6 kabli :
    żółto czerwony
    białoniebieski
    czarnoczerwony ze srebrnym znacznikiem
    czarny (pewnie masa)
    zółtoczarny gruby
    żółtoczarny ze srebrnym znacznikiem cienki

    Mam też kostkę z kablami do tego pierwszego tam jest siedem kabli:
    niebieskoczarny
    białoczarny
    niebieski
    czarny
    pomarańczowy z niebieskim znacznikiem
    pomarańczowoczarny z niebieskim znacznikiem
    pomarańczowoniebieski z niebieskim znacznikiem

    Mam jeszcze pytanie czy jeśli jakoś odwrotnie podłączę prąd to mogę spalić coś w siłowniku albo w sterowniku (mam na myśli podłączenie na moment by sprawdzić działanie)?
  • Poziom 11  
    widzę że szybciej kupię zamek z allegro za 35 złotych i założę.
    Dzięki za pomoc.
  • Poziom 7  
    odświeże pytanie gdyż próbowałem się podpiąć centralnym na pilota do N15 i ciężko dojść do kabelków z lewew strony kierownicy od pedałów, jakies porady jak to zrobić szybko i w którym miejscu się wpiąć ? w którym dokładnie miejscu jest centralny fabryczny ? Ponadto potrzebuje do kupionego sterownika na pilota napiec z akumulatora, potrzebowałbym wiedzieć na jakich kabelkach jest + i - z takim napieciem najlepiej gdzieś w poblizu kabla żółtoczerwonego. Dziękuję za szybką odpowiedz.