Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik szyberdach golf 3

jas18 23 Lip 2006 14:21 8678 7
  • #1 23 Lip 2006 14:21
    jas18
    Poziom 13  

    Witam

    mam nastepujący problem ze sterownikiem szyberdachu.Szyberdach jest oczywiscie elektryczny. Silniczek jest wporządku (sprawdzalem z zasilacza jeden i drugi bieg) natomias sama elektronika szwankuje. silniczek jest dwu biegowy pierszy bieg chodzi normalnie(czyli uchylanie szyberdachu działa poniewaz jest realizowane na pierweszym biegu) drugi bieg włancza sie przy otwieraniu szyberdachu do tyłu i tu jest problem poniewaz aby go otwarzyc trzeba impulsowo naciskac przycisk otwierania(czyli jak nacvisne raz i trzymam to szyberdach przesunie sie do tyłu o jakis centymetr) to samo jest przy zamykaniu. dodam że poczatkowo przy otwieraniu i zamykaniu dachu włacza sie pierwszy bieg kyury jak juz wspomnialem dziala bez problemu natomiast po rzrełaczeniu na drubi bieg dzieje sie jak napisalem wyzej

  • #2 23 Lip 2006 20:01
    bzykdamian
    Poziom 16  

    mozliwe że trzeba nasmarować porowadnice od szyberdachu.

  • #3 23 Lip 2006 21:39
    prog1
    Poziom 11  

    nie kombinuj wyjmij szyber i nasmaruj ,jak bedziesz kombinował na siłe korbą to lewa prowadnica peknie

  • Pomocny post
    #4 23 Lip 2006 21:59
    slowmot
    Poziom 18  

    Fajnie jest zabrać głos jak sie wie że dzwonią tylko w którym kościele.....? Wyjmij bezpiecznik termiczny drugiego biegu.Jest ich dwa,ten twój będzie wpuszczony bliżej korpusu silnika,zresztą łatwo sprawdzić miernikiem.Są one wlutowane i wpuszczone w otwór płytki drukowanej-powodzenia.... aha pamiętaj że poprawnośc montażu zespołu silnika ma wpływ na to czy nie połamiesz linek w twoim szyberdachu.

  • Pomocny post
    #6 24 Lip 2006 08:56
    slowmot
    Poziom 18  

    Jeśli dobrze widzę na tym niewyrażnym zdjęciu to tak.Była przerwa?

  • #7 24 Lip 2006 17:24
    jas18
    Poziom 13  

    juz dziala zmostkowalem zabezpieczenia i hula

  • #8 27 Lip 2006 13:57
    leszek.b
    Poziom 29  

    Golf 3. 93 rok.
    Po odłączeniu płytki elektroniki od silnika ,w dużym kole zębatym jest otwór który można ustawić względem otworu w korpusie -jaka to pozycja wyjściowa sterownika?.
    Zabezpieczenia które proponują koledzy usunąć mają oznaczenie :FZ8A,30V U400.
    drugie to :GH8C,30V U250. jak je sprawdzić , (czym zastąpić zabezpieczenia). Bez wspomnianych zabezpieczeń, przy nie prawidłowym ustawieniu silnik "ukręca głowę".
    O ile wiem to w samym szyberdachu wyłączników krańcowych brak.

    ------------------------------------------------------------------------------------
    3.08.2006
    6-minus. 5-plus .Pozostałe styki sterowanie- plusem.12V
    Znaczniki -otwory -na kole i korpusie prawdopodobnie służą prawidłowemu nakładaniu koła, tak aby nie uszkodzić wyłączników

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo