Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomoc, moja pierwsza konstrukcja

Matitronik 26 Lip 2006 01:46 756 3
  • #1 26 Lip 2006 01:46
    Matitronik
    Poziom 16  

Mój problem nie jest zbyt ogromny, mianowicie chciałbym poprosić użytkowników o pomoc w budowię mojej pierwszej konstrukcji subwoofera.
    Potrzebne mi informację to >
    -głośnik, jaki (nie znam się) niskotonowy ? bas ?
    -obudowa
    -wzmacniacze, przedwzmacniaczw
    -zwrotnicę, filtry itp
    -oraz inne elementy
    Nie jestem zadnym profesioalistą ale nie mam co robić przez wakację.
    Proszę o szczegulne informację, jaki głosnik nadaje się do basu czy niskotonowy czy basowy.. nie wiem czym głównię się różnią itp.
    konstrukcja obudowy, jakie kable i jeszczę jedno drewno czy plastik ?
    Mam 14 lat co się odrazu przyznam :) i na wydanie 150 zł jak na ten wiek nie intereswąłem się zbytnio elektroniką.. prędzej jak był zemnie mały knypek :P
    Nie planuję niczego super, poprostu subwoofer... nie pytam o schematy tylko o najważniejszę elementy budowy, czyli jak wymieniłem wyżej :)

Z góry dziękuję.
    Żeby nie było, z tej strony piszę brat aktualnego "Matitronika"

PS - jeżeli ten temat jest waszym zdaniem beznadziejny, możecie pomóc nadsyłając chociaż linki :)

0 3
  • #2 26 Lip 2006 11:51
    tomaha1
    Poziom 19  

Głośnik basowy to właśnie niskotonowy. Radziłbym najpierw trochę się "oczytać" na tym forum lub na innych, polecam np. www.audiomania.info gdzie znajdziesz artykuły i opisy wykonywania różnych projektów. Myślę, że 150 zł. to mało na wykonanie dobrego suba.

0
  • #3 26 Lip 2006 14:00
    Matitronik
    Poziom 16  

Dzięki, lecz jak już napisałem, to nie ma byćdobry sub :)
    Możę zmieszcze się w 200 zł.. ale nie chcęprzesadzić, bo potem może nie wyjść i będzie lipa z tego wszystkiego.

0
  • #4 26 Lip 2006 21:15
    tomaha1
    Poziom 19