Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobór skrzyni do wzmacniacza Monocar HPB-602

kaczyptk 26 Lip 2006 15:52 1325 9
  • #1 26 Lip 2006 15:52
    kaczyptk
    Poziom 2  

Jestem laikiem w tych sprawach i liczę na waszą pomoc :)

Poszukuje dobrej skrzyni do wzmacniacza Monocar HPB-602 w przedziale cenowym do 300zl. Zestaw ma być zamontowany w samochodzie Opel Vectra B Kombi. Na Allegro najczęściej ten wzmak jest wraz ze skrzynia Blaupunkta GTB300 ale jak już zdążyłem poszperać:

Wzmacniacz - OK
    Skrzynie - Bleee

Jakieś sugestie?

Jeśli ktoś już poruszał ten temat byłbym wdzięczny za brak linczu ;) i skierowanie mnie do konkretnego tematu gdyż mi nie udało się znaleźć nic ciekawego...

• #3 26 Lip 2006 16:14
    kaczyptk
    Poziom 2  

Ok... tylko pytanie czym mam się kierować wybierając taką skrzynie?? Jak przelotnie przeczytałem ważne są wymiary skrzyni a co za tym idzie jej pojemność :/

Opcja druga - sam wykonam skrzynie (możliwości i dostęp do materiałów i sprzętu mam) tylko czy ktoś byłby w stanie podać mi WEWNĘTRZNE wymiary skrzyni ??

I jeszcze jedno: czy ewentualnie taki głośnik (nie ukrywam że sporo tańszy) będzie pasował pod tego wzmaka?

STX GDN-30-300-4-AP http://www.stx.pl/index.php?vMenu=2&vMenuItem=0&vSubPage=365&vItemDB=itemdb

• #4 26 Lip 2006 16:34
    crazy_88
    Poziom 42  

pozatym lanzar jest za mocny pod monocara stx bedzie lepszym i bardziej przemyslanym wyborem pod lanzara by musial byc wzmak co najmniej 400 rms a nie tylko 225 rms wiec biesz stxa

• #5 26 Lip 2006 16:34
    ige
    Poziom 35  

skrzynia poiwian miec 40-45L port BR 10 cmx26-28,wymiary skrzyni obliczysz sobie ze wzoru na objetosc (chyba znasz :D)