Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Aktywacja uczelnianego Windows 2003

29 Lip 2006 08:36 3076 11
  • Poziom 10  
    Jestem studentem i potrzebny mi jest Windows 2003. Wziąłem go z uczelni za darmo. Niestety mam teraz problem. Wymieniłem nagrywarke CD na nagrywarke DVD i pojawił mi się komunikat, iż nastąpiły znaczące zmiany w komputerze i należy go ponownie aktywować. Niestety podczas próby aktywacji wyskakuje mi komunikat, iż został wyczerpany limit aktywacji na ten klucz i żebym skontaktował się ze sprzedawcą. Ze szkoły też już nie mogę wziąć nowego klucza. Ma może ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Skoro to jest legalny soft z uczelni to zadzwoń na infolinię Microsoft'u.
  • Poziom 27  
    A nie lepiej byłoby koledze zarejestrować się na stronie Microsoftu i po prostu ściągnąć sobie legalną 180dniową wersję Win2003 Enterprise? Niestety w chwili obecnej nie jest dostępna wersja polskojęzyczna ale to pewnie najmniejszy problem.
  • Poziom 13  
    Nie lepiej. Sam mam taki system, zadzwon a na pytanie powiedz ze zmieniles sprzet nagrywarke i podadza Tobie nowy kod aktywacyjny, pod warunkiem ze nie instalowales tego ostatnio (3miechy) na innym sprzecie.
    Juz Tobie nie dziala?? bo po zmianie sprzetu daje chyba 3 dni na aktywacje.

Radysh po co ma sciagac trial skoro ma oryginal
  • Poziom 27  
    Wychodzę z założenia iż lepiej mieć własny system niż "pożyczany". Bo słowa "Wziąłem go z uczelni za darmo" jak dla mnie, brzmią trochę dziwnie. Oczywiście nie mam tu na myśli "piractwa" ale od kiedy uczelnie rozdają oprogramowanie warte ponad siedem stówek? Taką cenę ma Win2003 Standard dla instytucji edukacyjnych. Wersja dla "szarych klikaczy" to koszt prawie dwóch i pół tyśączka złotych (pięciu userów). Trochę to zastanawiające a moje rozwiązanie jest "najbezpieczniejsze". :)
  • Poziom 27