Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Indesit WT82 po wybraniu programu zaczyna się pranie i trwa

siwy212 29 Lip 2006 10:29 3593 21
  • #1 29 Lip 2006 10:29
    siwy212
    Poziom 10  

Witam
    Mam pralka indesit WT82 i jak do tej pory działala bez problemów.
    Nagle po wybraniu programu zaczyna się pranie i może ono trwać wiecznie. Program sie nie przesuwa a grzałka nie grzeje wody. Ręczne wybranie płukania i odwirowania działa. Proszę o pomoc.

• #2 29 Lip 2006 11:04
    PS 663S BIO
    Poziom 31  

Sprawdź grzałkę i czujnik NTC.

• #3 29 Lip 2006 11:17
    siwy212
    Poziom 10  

Czujnik NTC a co to jest, jestem zupełnym amatorem w tych sprawach :)

• #4 29 Lip 2006 15:25
    PS 663S BIO
    Poziom 31  

Termistor -odczytuje temperaturę i przekazuje wartości do elektroniki.
    Sprawdza się omomierzem - wraz ze wzrostem temperatury opór maleje.

• #5 03 Sie 2006 10:30
    siwy212
    Poziom 10  

Ktoś może coś więcej doradzić napisać na temat problemu przedstawionego wyżej ?

• #6 03 Sie 2006 11:54
    112828
    Usunięty  
  • #7 03 Sie 2006 11:55
    staszekf
    Poziom 32  

Kol. PS663S BIO napisał sprawdż grzałke czyli należałoby sprawdzić grzałke a później dalsze sprawy.

• #8 05 Sie 2006 15:18
    siwy212
    Poziom 10  

Sprawdziłem grzałke wydaje sie być w porządku rezystancja około 30 omów. Termistor który siedzi przy grzałce (chyba to to) rezystancja kilkanaście kilomów podgrzałem zapałką rezystancja dośc szybko maleje.
    w gnieżdzie tam gdzie siedzi ten termistor pełno kamienia.
    Co robić dalej co gdzie i jak sprawdzać. Prosze o pomoc.

Dodano po 24 [minuty]:

Pomyślałem ze może nie dochodzi napięcie do grzałki i mam pytanie czy moge poprostu włączyć pralkę bez wody i sprawdzić napięcie ?

Dodano po 17 [minuty]: