Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
OptexOptex
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z wejścem do garażu a alarmem

30 Jul 2006 12:27 4892 19
  • Level 1  
    Witam.
    Jestem początkujący i sam chciałem podłączyć alarm w moim domu.
    Rozwiązałem już prawiewszystkie kwestie. NAapotkałem na pewin problem. Mianowicie: jak rozwiązać problem wjazdu do garażu. W garażu chciałbym zamontować w bramie garażowej czujniik otwarcia dzrwi i czujkę ruch z mikrofalami. ale problem polega na tym że chciałbym wjechać do garsżu i dopiero właczyć alarm. a nie wysiadać wchodzić do garażu przez wejści główne i dopiero wyłączyć alarm i otworzyć drzwi do garażu. Czy są jakieś piloty do sterowania bramą garażową i rozbrajaniem alarmu. Czy też jakieś inne rozwiązania. Chciałbym jako centrale użyć Satel integra 64.
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • OptexOptex
  • Level 19  
    Jeśli do bramy masz pilota to nie widzę problemu.
    Do sterownika otwierającego bramę podłącz przekażnik, który przy otwieraniu będzie zmieniał stan styków, styk przekażnika podłącz do wejścia centrali i zaprogramuj jako wejście załącz/wyłącz czuwanie.
  • Level 1  
  • OptexOptex
  • Level 17  
    Witam
    Najprostszym rozwiązaniem będzie kolego zrobienie opóźnienia z pilota a czujniki, które będą na trasie dojścia do klawiatury zrobić jako śledzące. Dodatkowo proponował bym zrobić sygnalizację optyczną w sygnalizatorze zewnętrznym, jeżeli jest od frontu w czasie czasu na wejście (czyli po wciśnięciu pilota), żeby była pewność, że możemy wjeżdzać. Pozdrawiam.
  • Level 10