Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 210 /95 rok -domykanie szyb i szyberdachu

emel2 01 Sie 2006 13:01 2313 6
  • #1 01 Sie 2006 13:01
    emel2
    Poziom 17  

    Witam
    Mercedes 210 /95r. ma fabryczny centralny zamek sterowany z FABRYCZNEGO pilota.Temat -podlaczyc dodatkowo domykanie szyb i szyberdachu.Czy ktos juz ten temat przerabial?.Chcial bym wczesniej zorientowac sie zanim zaczne ,,walke" z miernikiem...:)
    Pzdr.
    Mariusz

    0 6
  • #2 01 Sie 2006 13:26
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    szyby elektryczne mają na obydwu przewodach w stanie spoczynku masę,wystarczy za pomoca przekaznika rozciąć przewód i podać na niego plusa przez przeciążeniówkę w kierunku silnika i masz domykanie,kolor przewodów to czarno niebieski w obydwu drzwiach,nie wiem jak tam jest z tym szyberdachem,ale myślę,ze coś podobnego,musisz przemierzyć,sygnał do wysterowania modułu możesz wziąć przez diodę z tego przewodu siłownika na którym przy zamknięciu auta pojawia się masa[biało-czerwony lub żółto-czerwony pod siedzeniem kierowcy]

    0
  • #3 01 Sie 2006 13:35
    emel2
    Poziom 17  

    Dzieki
    Pzdr.
    Mariusz

    0
  • #5 02 Sie 2006 08:15
    emel2
    Poziom 17  

    Zdarza sie :)
    Pzdr.
    Mariusz

    0
  • #6 02 Sie 2006 08:32
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    z tego co sprawdziłem,ale mogę się mylić e-klasa od 95-97 nie ma mozliwości wysterowania komfortu na jednym przewodzie,można to zrobić dopiero od modelu '97 przy kompresorze.Ale faktycznie sprawdz czy na przewodach szyb masz w spoczynku masy na obydwu przewodach i jeżeli tak będzie to zrób jak pisałem ci wyżej i powinno działać bez problemu.

    Dodano po 5 [minuty]:

    oczywiście odpada wtedy podebranie sygnału do startu modułu dociagania szyb z silnika siłownika bo w tym okularze jest przeciwnie do sprintera pneumatyka,ale sygnał mozesz podebrać rozbierając pompę i biorąc go z nogi przekaznika tej na której przy zamykaniu pojawia się impuls masy,takie są moje propozycje na tą chwilę.

    0
  • #7 02 Sie 2006 08:44
    emel2
    Poziom 17  

    Tak sadzilem ze trzeba pogrzebac w samym kompresorze by wylapac sygnaly sterujace.Ale znajac owczy ped do komplikwania elektryki w autach zastanawia mnie co mnie mzoe czekac :).Kompresor merca z konca lat 80-tych to pare elementow i z 2 przekazniki...Mam tez rozebrany kompresor od AUDI z polowy lat 90 - dwie plytki drukowane,procesor ,6 przekaznikow i sporo innej ,,galanteri" elektronicznej....Z tym ze klient na razie nie odzywa sie i byc moze cala robota juz nie aktualna.Jak zdecuduje sie i to podlacze ,,pochwale" sie jak to zrobic.
    Pozdrawiam
    Mariusz

    0
  Szukaj w 5mln produktów