założyłem nowy temat choć pytanie zostało zadane gdzieś indziej
Sprawa dotyczy silnika klatkowego a konkretnie rozruchu y/d
pytanie jest takie dlaczego po włączeniu uzwojen silnika w trójkąt silnik traci obroty, w porównaniu z gwiazdą. Jestem laikiem ale myślałem że silnik potrafię właczyć prawidłowo. Pytanie drugie jak wyznaczyć początki uzwojeń stojana (ja za początki przyjąłem stare połączenie gdyż był ten silnik był zasilany ze starego przełącznika i zapewniony przez własciciela że wszystko w nim działało. Tabliczka zaciskowa nie ma oznaczeń gdzie początkek i koniec uzwojeń I teraz pytanie 3 czy możliwe jest że utrata prędkości wynika z błędnego oszacowanie końca z początkami uzwojenia.
Sprawa dotyczy silnika klatkowego a konkretnie rozruchu y/d
pytanie jest takie dlaczego po włączeniu uzwojen silnika w trójkąt silnik traci obroty, w porównaniu z gwiazdą. Jestem laikiem ale myślałem że silnik potrafię właczyć prawidłowo. Pytanie drugie jak wyznaczyć początki uzwojeń stojana (ja za początki przyjąłem stare połączenie gdyż był ten silnik był zasilany ze starego przełącznika i zapewniony przez własciciela że wszystko w nim działało. Tabliczka zaciskowa nie ma oznaczeń gdzie początkek i koniec uzwojeń I teraz pytanie 3 czy możliwe jest że utrata prędkości wynika z błędnego oszacowanie końca z początkami uzwojenia.