ogladajac szczególowo instalacje lpg w swojej fabiedzie doszedłem do wniosku ze istniejacy oryginalny mikser zminiejsza przekroj dolotu powietrza z Φ59 mm na Φ32 mm daje to ok. 30 % strat na przepływie .
zaprojektowany i wykonany przez siebie mikser daje straty ok. 13 %.
całaos wykonałem z kształtek Cu (miedz) do rurek wodociagowych . łaczenia wykonane sa technika lutowania palnikiem gazowym .
dane samochodu:
fabi 1,4 MPI AZE r.2001 sterownik silnika Simos 3 , 8 zaworów 44 kw , elektronika - bingo S4 ,
wyniki - osiagi samochodu po przeróbce:
0-100km na gazie w 18 sek - na dystansie ok 500 m
0-100km na lpg w 18 sek - na dystansie ok 500 m
dane fabryczne:
0-100km na benzynie ok 15 sek. dystans - ??
ja nie jestem kierowca rajdowymi nie potrafie zmieniac "bez sprzegła"biegów , a moze nie chcialem przeciazac silnika .
spalanie :
trasa - przy predkosci 90-100 km ok 7 litrów.
miasto - ???
srednie miedzy tankowaniami 8 - 9 litrów.
dynamika :
samochód jednakowo przyspiesza na 3 i 4 bigu w przedziale 70 -100 km
(wyprzedzanie na drodze) zarówno na lpg i benzynie.
bez problemów samochód "wykreca" 5000 obr/min.
"cut-off" ustawine na 1100 obr. - 18% , daje do predkosc w miescie ok 50 km/h na 4 biegu.
atturator po autoadaptacji ok. 104 kroki.
atturator dla biegu jalowego ok. 85 kroków.
autoadaptacja przebiegała na 2500 obr/min.
mikser został wykonany w/g zalaczonego rysunku .
koszt przeróbki ok. 20 pln.
UWAGA !
prosze tylko o opublikowanie wyników swoich prac lub wniosków .
zaprojektowany i wykonany przez siebie mikser daje straty ok. 13 %.
całaos wykonałem z kształtek Cu (miedz) do rurek wodociagowych . łaczenia wykonane sa technika lutowania palnikiem gazowym .
dane samochodu:
fabi 1,4 MPI AZE r.2001 sterownik silnika Simos 3 , 8 zaworów 44 kw , elektronika - bingo S4 ,
wyniki - osiagi samochodu po przeróbce:
0-100km na gazie w 18 sek - na dystansie ok 500 m
0-100km na lpg w 18 sek - na dystansie ok 500 m
dane fabryczne:
0-100km na benzynie ok 15 sek. dystans - ??
ja nie jestem kierowca rajdowymi nie potrafie zmieniac "bez sprzegła"biegów , a moze nie chcialem przeciazac silnika .
spalanie :
trasa - przy predkosci 90-100 km ok 7 litrów.
miasto - ???
srednie miedzy tankowaniami 8 - 9 litrów.
dynamika :
samochód jednakowo przyspiesza na 3 i 4 bigu w przedziale 70 -100 km
(wyprzedzanie na drodze) zarówno na lpg i benzynie.
bez problemów samochód "wykreca" 5000 obr/min.
"cut-off" ustawine na 1100 obr. - 18% , daje do predkosc w miescie ok 50 km/h na 4 biegu.
atturator po autoadaptacji ok. 104 kroki.
atturator dla biegu jalowego ok. 85 kroków.
autoadaptacja przebiegała na 2500 obr/min.
mikser został wykonany w/g zalaczonego rysunku .
koszt przeróbki ok. 20 pln.

UWAGA !
w przypadku wykorzystania projektu do celów komercyjnych wymagany jest kontakt z autorem.
do celów domowych , indywidualnych , nie zarobkowych , wszyscy majsterkowicze moga modyfikowac , budowac , testowac itp... bez jakichkolwiek ograniczen.
prosze tylko o opublikowanie wyników swoich prac lub wniosków .