Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 100 cc -gaśnie silnik

albert 90 serwis rtv 03 Sie 2006 20:00 2553 9
  • #1 03 Sie 2006 20:00
    albert 90 serwis rtv
    Poziom 18  

    Audi 100 cc.Wtrysk K-Jetronik.
    Usterka pojawiła się zimą.Po odpaleniu silnik gaśnie po około 15 minutach.po odczekaniu około 10 minut silnik można odpalić,do końca dnia jeżdzi poprawnie.Gdy jest temperatura na zewnątrz powyżej 15 stopni usterka znika.Dzisiaj zrbiło się chłodniej-usterka wróciła.

    Sprawdzone elementy:cewka,silnik krokowy,alarm,przekażnik pompy paliwa.
    Proszę o podpowiedzi ,porady.

    Dziękuję.

  • Fibaro
  • #2 03 Sie 2006 20:07
    NitroMCZ
    Poziom 15  

    może czujnik halla w aparacie??

  • Fibaro
  • #3 03 Sie 2006 22:24
    lenin10
    Poziom 18  

    tez obstawiam halla
    ja mialem przypadek ze raz samochod chodzil jak zegarek , potrm niechcial, potem chodzil i zgasl i tak w kolko

  • #4 03 Sie 2006 23:39
    albert 90 serwis rtv
    Poziom 18  

    Zastanawiające jest to .że przez dwa miesiące upałów nie było żadnych problemów.Może coś z wyłącznikiem ssania?
    Dziękuję za podpowiedzi.

  • Fibaro
  • #5 08 Wrz 2006 18:05
    solszy13
    Poziom 2  

    Witam.
    Miałem podobny problem w moim audi 100cc 1,8 86r. : (wprawdzie ten model to gaźnikowiec) z tym, że całkiem odwrotnie.
    Silnik gasł przy bardzo wysokich temp. powietrza.
    Okazało się, że brakowało styku w urządzeniu, które znajduje się w slupku drzwi kierowcy(pod pólką, taki plastik kryjący, na którym trzyma się uchwyt do otwierania maski silnika). Przy wysokich temp. jakaś drobna rozszerzalność ciepla powodowała przerwy w dostawach prądu. Po dokręceniu i sprawdzenu wszystkich styków problem zniknął.
    Życzę powodzenia.

  • #6 08 Wrz 2006 21:02
    Usunięty
  • #7 08 Wrz 2006 21:56
    Dzemek
    Poziom 11  

    Ja mam audi 100 2.2 z `88 i miałem też ten problem, stawiałem na czujnik halla a okazało się że nie łączyła któraś kostka w skrzynce bezpieczników. To jest ciekawy problem bo odpalał normalnie jechał przez około 10-15minut i gasł, postał minutę i jechałem dalej i już problem znikał! Życzę powodzenia!

    Dodano po 21 [minuty]:

    A wracając do setki to ja też mam ciekawy problem bo nie grzeje się a wyrzuca mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego. Jadę po mieście przez około 20 minut, zatrzymam samochód i po zgaszeniu go wyrzuca mi płyn. Na trasie jest oki! Wymieniłem już chłodnicę, termostat wyjąłem, czujnik temperatury( myślałem że oszukuje bo tmp. pokazywał w porządku) włącznik termiczny wentylatora a on dalej wyrzuca. Dopiero włączam wentylator na krótko po zgaszeniu i jest w porządku. I co wy na to? proszę o odpowiedź.

  • #8 08 Wrz 2006 22:30
    solszy13
    Poziom 2  

    Do "Dzemek"
    Tez mi się to zdazało (mówię o tym kipieniu ze zbiorniczka wyrównawczego), Ale tylko wtedy gdy dokonywałem jakiejś naprawy wymagającej zlania płynu. Później bardzo długo układ się odpowietrzał i często, a własciwie przez cały dzień jazdy tak było. Dopiero po przejechaniu kilkunastu km, (z częstymi postojami bo silnik się mocno grzał ta usterka ustępowała. Wydaje mi się ,że było, a właściwie jest to spowodowane przytkanym układem chłodniczym, który ciężko się odpowietrza. Narazie nic z tym nie robiłem. Poprostu po jakiejś naprawie, męczę się przez 2-3 godz z odpowietrzeniem układu.
    A przy okazji ciekawostka. Jak jadę w korku w najbardziej upalny dzień, temp. na wskaźniku jest ok 98-100 C, czyli całkiem ok. A jak przekraczam ok 120km/h to ok 105 a w upalne dni to nawet ok 110. I nie przyznam się z jaką temp widziałem jak jechałem z przyczepą. :cry:

  • #9 08 Wrz 2006 22:59
    Dzemek
    Poziom 11  

    Do "solszy 13"
    Też tak uważam że jest gdzieś przytkany, ja już zmieniłem nawet uszczelkę pod głowicą i męczę się z tym jakieś dwa miesiące. Czasem jest okej a czasem daje popalic! Spróbuje go w jakiś sposób odpowietrzyc bo uważam że jest zapowietrzony. Dzięki za radę.

  • #10 22 Wrz 2006 00:02
    albert 90 serwis rtv
    Poziom 18  

    Wymieniłem aparat zapłonowy,poskutkowało.Kończę temat.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME