Witam serdecznie
Renault Master `05 2.5 DCI 120
Engine Code:G9U A (bez filtru cząsteczek stałych)
Suffix:7701
Przebieg: 28.000 km
Podczas pracy na biegu jałowym z układu wydechowego wydobywają się trudne do opisania > duszące < spaliny (bezbarwne).Ich zapach przypomina spaliny starego rozlegulowanego diesla z komorą wstępną z wczesnych lat osiemdziesiątych.Identyczny Master w firmie nie wydziela takiego zapachu spalin.
Wiem,że poprzedni kierowca nie oszczędzał samochodu.Ostre ruszanie z miejsca z nierozgrzanym silnikiem i turbiną były na porządku dziennym.
Samochód trafił do angielskiego serwisu gdzie serwisanci za pomocą badań organoleotycznych stwierdzili,że coś jest nie w porządku.Samochód został podłączony do komputera ale ten nic nie wykrył...
Zmiana paliwa z BP na Shella odrobine poprawiła sytuacje ale problem ciągle istnieje.
Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Amstel
Renault Master `05 2.5 DCI 120
Engine Code:G9U A (bez filtru cząsteczek stałych)
Suffix:7701
Przebieg: 28.000 km
Podczas pracy na biegu jałowym z układu wydechowego wydobywają się trudne do opisania > duszące < spaliny (bezbarwne).Ich zapach przypomina spaliny starego rozlegulowanego diesla z komorą wstępną z wczesnych lat osiemdziesiątych.Identyczny Master w firmie nie wydziela takiego zapachu spalin.
Wiem,że poprzedni kierowca nie oszczędzał samochodu.Ostre ruszanie z miejsca z nierozgrzanym silnikiem i turbiną były na porządku dziennym.
Samochód trafił do angielskiego serwisu gdzie serwisanci za pomocą badań organoleotycznych stwierdzili,że coś jest nie w porządku.Samochód został podłączony do komputera ale ten nic nie wykrył...
Zmiana paliwa z BP na Shella odrobine poprawiła sytuacje ale problem ciągle istnieje.
Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Amstel