Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dziwna uszczelka OPEL Astra C14NZ

Szusty 05 Sie 2006 14:25 2958 4
  • #1 05 Sie 2006 14:25
    Szusty
    Poziom 13  

    Witam,

    jestem posiadaczem Astry F 1,4 silnik C14NZ

    od kiedy założyłem gaz mam problemy z wolnymi obrotami (są za wysokie), nawet gdy sztucznie mu obniżę - przestawię o kilka kroków silniczek krokowy to po jakimś czasie stopniowo obroty wzrastają (zarówno na paliwie jak i na gazie).

    Więc rozebrałem układ wtryskowy aby sprawdzić wszystkie uszczelki i co zauważyłem - uszczelka pomiędzy mikserem a układem wtrysku jest ale nie ma otworu do kanału silniczka krokowego (ta uszczelka była zamontowana podczas instalacji LPG), w mikserze jest taki malutki otworek od kanału dolotowego do silniczka krokowego (o średnicy 1 mm).

    Czy tam powinien być otwór (w tej uszczelce)?

    Wymieniony był silniczek krokowy, lambda, czujnik temperatury, czujnik położenia przepustnicy jest ok, nie łapie lewego powietrza (sprawdzony z każdej strony), reset komputera nie pomaga, sterownik nie zarejestrował żadnych błędów.

    Proszę o sugestie.

    Pozdrawiam
    Szusty

  • Fibaro
  • #2 05 Sie 2006 22:09
    Krzysi0
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Sprawdź potencjometr przepustnicy. Miałem to samo w C16NZ i okazało się że potencjometr jest uszkodzony.

  • Fibaro
  • #3 06 Sie 2006 11:28
    Radeon 24
    Poziom 24  

    Witam!! No jesli konstruktor auta przewidzial taki otworek do bypass'u to powinien byc.
    Pozdrawiam!!

  • Fibaro
  • #5 06 Sie 2006 16:46
    momik12
    Poziom 31  

    poprostu masz zle złożyny wtrysk.Otworek być powinien w mikserze taki jak piszesz.Musi być też otwór i przelot począwszy od góry przez mikser(dochodzi tu ten otworek)idalej przez silnik krokowy za przepustnicę.Nie zmieniaj pozycji silnika krokowego bo problem się powtórzy i możesz wyrwać trzpień z gwintu.Masz nieszczelnośc byćmoże pod samym wtryskiem,na łączeniu wtrysk-kolektor.

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson