Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka bosch 3104/03 - czujnik temperatury

05 Sie 2006 21:56 2708 3
  • Poziom 2  
    witam

    mam problem najprawdopodniej z czujnikiem temperatury.
    lodowka siada - temperatura spada i trzeba podkrecac. wczesniej po rozmrozeniu padla totalnie. serwisant byl i zrobil mostek w panelu sterujacym. mysle ze pomoglaby wymiana czujnika z tylu lodowki ale nie wiem gdzie se znajduje bo trza wydlubac. czy ktos wie w którym miejscu należy pianke wydlubać?? z góry dzieki za pomoc. pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    niestety przyjacielu,to nie czujnik tylko twoja lodówka jest nie szczelna w układzie agregatu,nabijaj albo kup nową!
  • Poziom 2  
    dzieki.
    ostanio zaczelo sie tak samo i byl to termostat. dlatego nie mam powodu myslec by bylo inaczej tym razem. szkoda mi kasy na nowa lodowke wiec moze jednak to ten czujnik a nie wiem gdzie go szukac. a nie chce poszukiwac po calej powierzchni lodowki :)). pozdrawiam.
  • Poziom 2  
    dzisiaj temp w zamrazalniku spadla prawie do zera. agregat odpalil dopiero po wylaczeniu i wlaczeniu do sieci el. chyba czas najwyzszy na jakiegos magika?? trza pruc z tylu lodowke czy moze inny czujnik do wymiany?? moze ktos mądry wie??