Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Motorwer. Ogar 205. Nie może wejść na wysokie obroty.

słonko 08 Aug 2006 20:42 5093 8
Wago
  • #1
    słonko
    Level 10  
    Mam problem z moim motorowerem
    Opiszę wszystko w szczegółach

    Mam ogara 205 z 2 biegową skrzynią biegów
    jest po remoncie
    nowy cylinder 60cm(ten po tuningu)
    oczywiście tłok
    koło magnesowe, zamachowe czy magneto (jak kto woli)
    cewka zapłonowa
    kondensator
    zmieniacz biegów
    zębatki
    i inne drobiazgi

    Powinien działać jak marzenie ale tak nie jest
    nie może wejść na wysokie obroty podczas jazdy
    chodzi jako tako do połowy gazu a potem się dusi
    czy to kwestia wyregulowania gaźnika zapłonu
    czy może wina tłumika złych zębatek (ilość zębów)???
    proszę o pomoc, bo szkoda włożonych pieniędzy

    i jeszcze jedno
    silnik strasznie szarpie na 2
    tak jakby chciał się kręcić a nie może.
    jeszcze raz proszę o pomoc
    pozdro...
  • Wago
  • #2
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    witam Olsztyn
    nie wygląda mi to na usterkę elektryczną
  • Wago
  • #3
    jacekltd
    Level 13  
    porządna regulacja zapłonu załatwi problem
  • #4
    pawełek3650
    Level 16  
    witam romet to trudna bestiaja raz zakładałem wszytko nowe i tak niechodził raz robiłem motorynke zakaładałem wszystko to co wywalałem pod płot i chodziła idealnie
    ja bym szykał winy w gazniku albo baw sie z przerwa na platynkach jeden romet woli bardzo mała drygi duza ale raczej małaą czasami tez swieca czasem którwas z kolei mu spasuje pozdrawiam
  • #5
    lenin10
    Level 18  
    ja mam 3 biegowego z polskim silnikiem i jak mi szarpal na 2 (tak samo jak w twoim przypadku) to musialem tylko wyregulowac biegi i bylo ok

    mialem tez taki przypadek ze na wyzszych obrotach silnik poprostu sie mulil i gasl (tylko podczas jazdy bo na postoju sie normalnie an najwyzsze obroty wkrecal) pomogla przy tym wymiana gaznika bo ten stary byl pekniety w srodku

    najlepiej to rozbierz gaznik i go dokladnie wymyj i sprezonym powietrzem przedmuchaj, niezaszkodzi tez wyregulowac pozadnie zaplon
  • #6
    Kamilj5
    Level 11  
    Moim zdaniem z instalacją elektryczną wszystko jest w porządku . Usterki raczej bym szukał w gaźniku a konkretnie regulacji składu mieszanki najprawdopodobniej za uboga.
  • #7
    bombelisko
    Level 1  
    witam osobiscie posaidam ogaran 200 z silnikiem czeskiej jawki./ tez mialem z nim problemy ale poradzilem sobie.okolo 2 miesiecy temu mialem rometa kadeta tez na silniku 2 biegowym z nozna zmiana biegow. wstawilem tam cylinder 60ccm. mialem ten sam problem.wymienilem zaplon nic. regulacje i nic dopiero pozniej zastanowilem sie skoro wiekszy cylinder wiecej paliwa wiec wymienilem dysze wysokich obrotow dziala mdo dzis jak trzam
  • #8
    pawełek3650
    Level 16  
    z motorowerami zawsze jest problem :D
  • #9
    słonko
    Level 10  
    problem rozwiązany, motorower sprzedałem na części
    okazało się, że muszę wymienić skrzynie biegów, sprzęgło i wiele innych rzeczy, które były w opłakanym stanie. Niestety nie miałem zamiaru pakować pieniędzy w tego gruchota i kupiłem sobie coś większego i na chodzie
    temat zamykam
    pozdrawiam
    słonko