Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

obroty na gazie ok a na benzynie spadają i gaśnie co robić ?

mariusz28wawa 09 Sie 2006 22:19 12414 14
  • #1 09 Sie 2006 22:19
    mariusz28wawa
    Poziom 10  

    witam mam mały problem na gazie auto fajnie chodzi obroty ok, natomiast na benzyniestrasznie falują nawet auto gasnie co to za przyczyna?

    0 14
  • #2 09 Sie 2006 22:23
    xavery
    Poziom 18  

    taki efekt morze byc spowodowany zlym dzialaniem podcisnienia lub wada silnika krokowego.nieraz pomaga przemycie wtrysku.powodzenia

    0
  • #3 09 Sie 2006 22:27
    leeonP.H.U
    Poziom 19  

    Co to za autko?

    Dodano po 2 [minuty]:

    I jaki silnik?

    0
  • #4 10 Sie 2006 11:51
    adopel
    Poziom 2  

    Jaką instalację gazową masz w tym aucie? Czy ze "śrubą" czy z silnikiem krokowym i komputerkiem?

    Dodano po 5 [minuty]:

    W większości przypadków doraźnym (garażowym) rozwiązaniem tego typu problemów jest reset komputera benzyny (o ile jest taki w aucie) poprzez odłączenie akumulatora na jakiś czas np. 24 godziny. W niektórych jednak pojazdach takie odłączenie akumulatora może spowodować problemy z radiem, immobiliserem itp. także uważaj. Wszystko zależy od tego jaki masz samochód.

    0
  • #5 10 Sie 2006 16:21
    madmax126
    Poziom 13  

    jak długo jeździłeś na gazie a benzyny wogule nie używałeś to spróbuj przejechać ze 100km na benzynie może sie przepali kumpel tak miał i jakoś sie samo naprawiło

    a może wystarczy wymienić filtr paliwa

    0
  • #6 10 Sie 2006 16:29
    boomth
    Poziom 10  

    Przyczyn moze być mnóstwo, jakie auto i silnik?? czy zalewa go benzyną na biegu jałowym? srpawdź napięcie na potencjometrze przepustnicy i sprawdź czy się wogule zmienia?(przy dodaniu gazu) na gazie z uszkodzonym potencjometrem auto moze pracować prawidłowo natomiast benzyna bez niego niebędzie w stanie utrzymać wolnych obrotów, przykladowo tps 0-5V n biegu jałowym powinien miec okolo 0,4 o,5V przy maxymalnym otwarciu przepustnicy 5V podaj marke auta i silnik pozdr

    0
  • #7 10 Sie 2006 16:36
    allsiolek
    Poziom 13  

    Witam
    Moj kolega mial podobny problem i okazalo sie ze spalila mu sie pompa paliwa. po wymianie wszystko wrocilo do normy. mechanik powiedzial mu ze to prawdopodobnie dlatego ze caly czas jezdzil na gazie a od czasu do czasu zalecalby przejchac troche na benzynie...
    Pozdrawiam

    0
  • #8 12 Sie 2006 21:56
    mariusz28wawa
    Poziom 10  

    auto to golf 3 z 1994r typ silnika abu 75km 1.6, na benzynie go nie zalewa , przy odpalaniu słychac jak pompa się włancza czyli chyba ok, teraz nie miałem zbytnio czasu zajrzeć do niego i efekty widać na samej benzynie silnik pracuje równo przez około minutę do do trzech, nastepnie pracuje jakby nie na wszystkich garach i zaqczyna się dławić obroty falują od 800 do 200 i wkoncu gasnie, a jak przełącze na gaz są stabilne czyli 800 tylko że się muli jak chcem ruszać to ma zryw i gwałtownie hamuje - dusi się i znów zrywa, ostatnio miałem nawet taki efekt ze z wydechu szedł biały dym chmura jak troszkę przejechałem ale na gazie to było ok choć troszkę zaczął też się mulić jak chciałem wdepnąć pedał to hamuje a następnie się zrywa po czym jest taki ból że jak dalej wciskam pedał to jakby stał w miejscu 120km\h to jest troszkę ciężko mu osiągnąć :cry: wcześniej 140 - 160 to szedł na zawołanie teraz tak jakbym osła kupił i go prosił, instalacja gazowa lavatso ma rok czasu , reduktor wymieniłem EMMA około 3 miesięcy temu i przejechałem jakieś 8 tys od wymiany reduktora wtedy tez był założony filterek gazu, sondę wymieniłem około 4 miesięcy temu więc a też jej nie pokazuje gdy gazownik reguluje mi gaz, więć co za przyczyna może być? autko ma obecnie 201000nakręcone ale jakoś szło pozatym to VW to i tak chyba mało z tego co się orjętuję. Proszę o pomoc , muszę szybko coś zrobić bo akurat mam obecnie sporą kilometrówkę do zrobienia tygodniowo jakieś 1500 - 2000, więc to musi jeździć. Dzieki z góry za dotychczasową pomoc

    Dodano po 4 [minuty]:

    instalacja jest ze śróbą, komputerem i silniczkiem krokowym gazu, odnośnie resetu komputera w samochodzie nic nie daje próbowałem i nadal to samo

    0
  • #9 15 Sie 2006 19:34
    leeonP.H.U
    Poziom 19  

    Na 99% masz dziurawy przewód gumowy doprowadzajęcy powietrze.Proponuje go wyjąć, dokładnie obejżeć i zakleić dziury. Nie będzie "lewego" powietrza nie będzie falowania, to częsta usterka w tych silnikach. Pozdrawiam

    -1
  • #10 15 Sie 2006 22:29
    Nik xxl
    Poziom 13  

    Witam sprawdź silniczek krokowy,może wystarczy przemyć ,ruwnież sonda spełnia tu bardzo dużą role może być przyczyna mulenia sie.O świecach i kablach wysokiego napięcia mam nadzieję nie zapomiałeś. Powodzenia życzę.

    0
  • #11 16 Sie 2006 00:00
    arto
    Poziom 17  

    Abu to jednopunkt. Sprawdz gumowa podstawe i zczytaj kody.Co do dymienia to moze uszczelka pod glowica.

    0
  • #12 16 Sie 2006 22:31
    Er.es
    Poziom 10  

    Witam!

    Miałem podobne problemy (wprawdzie w Polonezie) i okazało się, że przewody powierza były pozatykane jakąś "substancją" przypominającą kolorem i konsystencją "papkę" z kawy Capucino. To nie żart! Sprawdź gumowe (cienkie) przewody łączące zespół wtrysk-przepustnica z filtrem powietrza i (chyba) pokrywą zaworów. Muszą być czyściutkie! U mnie były zapakowane taką "papką". Podobno jest to "efekt uboczny" ciągłej jazdy na gazie. Jeśli to wyczyścisz- a jest z tym trochę zabawy - to powinno wszystko wrócić do normy. Później pamiętaj, aby co jakieś 3-4 tankowania gazu przejechać ze 100 km na benzynie.
    Ach, jeśli pamiętam, to zapamiętany przez "komputer" kod dotyczy nieprawidłowej pracy (układ sugeruje usterkę) sondy Lambda. Jest to fałszywy alarm i nie warto jej wymieniać (tak było u mnie).

    0
  • #13 16 Sie 2006 22:35
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 16 Sie 2006 22:53
    TomPi
    Poziom 20  

    pewnie ten w liczniku :)


    a tak na serio - jakie masz ciśnienie paliwa, co pokazuje lambda na benzynie (i na gazie)

    Skąd jesteś - moze warto podjechać do warsztatu i niech ktoś to posprawdza.

    0
  • #15 03 Mar 2007 13:16
    mariusz28wawa
    Poziom 10  

    dzieki wszystkim faktycznie poszła uszczelka

    2