jaszcz wrote: Luz zaworowy był regulowany jade sprawdzić cisnienie na poszczególnych tłokach może to mi coś powie. Wymieniałem też pomke paliwową to w zbiorniku (kupiłem zamiennik) i zastanawiam się czy może mieć to cos wspólnego bo na gazie jakby troszke równiej pracował. Nadmienie, że ta nierówna praca nie jest ciagła czasmi silnik pracuje wmiare równo, a czasami jak delikatnie dam gazu to obroty skaczą w zakresie 0d 500 do 1000.
No, przyczyn może być sporo. Gniazda zaworowe - i owszem, ale to pokaże pomiar ciśnienia sprężania (o ile luzy zaworów OK). Pompa paliwa - wątpliwe, skoro działa, ale dla pewności można zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Może być nieszczelność przy kolektorze ssącym, o czym pisał poprzednik. Trzeba sprawdzić uszczelkę i mocowanie przepustnicy, a także wyczyścić samą przepustnicę - bywa bardzo mocno zabrudzona smolistym osadem, co zakłóca jej pracę.
Bywa nieszczelny wężyk, łączący kolektor z czujnikiem podciśnienia (map sensor - kostka na środku przegrody czołowej).
Trzeba też sprawdzić czujnik Halla (na skrzyni biegów). Bywa zabrudzony opiłkami metalu, co może zakłócać jego pracę, zwłaszcza przy niskich obrotach.
Warto sprawdzić zamocowanie miksera gazu - czy wszystko szczelne.
Tak więc jest co sprawdzać, a to jeszcze nie wszystko... Powodzenia