Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z pradem po podl. radia help brak pradu w zegarach

15 Sie 2006 18:32 1146 4
  • Poziom 2  
    czesc mam vw t4 obecnie z 2002r. wszystko bylo ok do czasu kupienia nowego radia alpine na mp3.
    najpierw wogole nie dzialalo potem podlaczylem je jakos i dzialala tylko z kluczykiem. natomiast wielkim problemem jest to ze obecnie nie dzialaja zegar i kilometrarz bez przekrecenia kluczyka...wyjalem spowrotem wszystko i dalej nie pokazuje godziny. dopiero przekrecenie kluczyka pokazuje godzine przekrece spowrotem i nic prosze o pilna pomoc dzieki wielkie gdzie szukac problemu czy bezpiecznik poszedl jakis wiekszy czy co? podejrzewam ze pradu stalego nie ma wczesniej byl i bylo ok teraz nie ma tj nie ma 12,65 .. help bo w skrzynce wszystkie sa dobre bezpieczniki..
  • Poziom 12  
    a nie odlaczyles przypadkiem jakiejs wtyczki w okolicach kieszeni radia? posprawdzaj wszystko skoro bezpieczniki sa ok
  • spec od auto-elektro
    Sprawdż czy w kostce zasilającej radio masz stałe zasilanie ,jeżeli nie to chyba jednak przepalony bezpiecznik. Pozdr.
  • Poziom 2  
    w kostce nie ma stalego pradu - ale byl i od tego czasu kiedy nie ma nie dzialaja zegary bez kluczyka, no wlasnie w skrzynce bezpiecznikowej wszystkie te male sa dobre, wiec moze jakis inny mogl pasc gdzie go szukac? chyba ze po prostu wezme i wyjme dany bezp. i wloze inny o tej samej mocy (wszystkie sa cale) ?? help
  • spec od auto-elektro
    Niemożesz sprawdzać wzrokowo,sprawdż kontrolką. Pozdr.