Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm do mieszkania studentów, jak? jaki?

nelik1987 15 Sie 2006 18:49 3946 15
  • #1 15 Sie 2006 18:49
    nelik1987

Poziom 31  

Witam mam dość duży dylemat chodzi o to, że nie wiem jak zrealizować alarm do mieszkania. Mieszkanie ma 2 pokoje i jest usytuowane w bloku gdzie korytarze (galerie przebiegają wzdółż mieszkań czyli każdy kto wejdzie na klatkę może podejść do drzwi i 2 okien i może zacząć przy nich majstorwać. Bede miał w tym mieszkaniu niedługo dosć cenne sprzęty elektroniczne i chciałbym wykonać jakiś alarm tanim kosztem bo jestem biednym studentem.

Rysunek mieszkania dołaczony poniżej.

Alarm do mieszkania studentów, jak? jaki?

Mam w domu syrenę alarmową która moze narobic dużo chałasu i oto chodzi. Tylko jakie czujniki zastosować drzwi są zabezpieczone jednym zamkiem gerda i 3 tańszymi czyli o drzwi się nie mart bardziej martwię się o stare drewniane okna które można łatwo wywarzyć lub wybic i dostac się do mieszkania.

Czy lepiej zrobić czujnik na każdym ze skrzydeł okna który uruchomi alarm czy zastosować taki czujnik ruchu jaki stosuje się przy halogenach (bo taki posiadam a może cos w rodzaju wiązki swiatła po przecięciu której właczy się alarm??

Zasilanie zrealizować na akumulatorze samiochodowym czy jednak z sieci 230V??

Jaki wyłacznik alarmu zastosowac zeby był niwidoczny dla złodzieja ??

Jakie opóznienie zastosować po to by jak ja wejdę do mieszkania zeby mógł go w porę wyłączyć??

Jak widać na rysunku załozenie czujnika zało by duzo czy wystarczy załozenie jeszcze czujnika do pokoju nymer 1, bo przecież jak ktoś wejdzie prtzez okno do kuchni to pójdzie do pokoju przez korytarz, a jak bezie czujnik na oknie w pokoju numer 1 to też się włączy, czy dobrze myślę??